تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2
مهندس خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه

جلسه ستاد امور جوانان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد .

  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۱۰
جلسه ستاد امور جوانان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد .
مهندس خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در حوضه اقتصادی و سیاسی گفت :نیازمند نیروی کارآمد و جوان هستیم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال؛خسرو آرنگ در جلسه ستاد امور جوانان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین  و حاضرین و عرض تسلیت ایام فاطمیه، در راستای سیاست گذاری در امور جوانان عنوان کرد : با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر منطقه و خاورمیانه و موقعیت جغرافیایی کشور عزیزمان میتوانیم بگوئیم از نظر نظامی قدرت اول منطقه هستیم. اما با توجه به ضعف های موجود اقتصادی در کشور و باتوجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه ی اقتصادی و سیاسی نیازمند نیروی کارآمد و جوان هستیم.


رحیمی نژاد بخشدار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه گفت : اقداماتی در حوزه ی فرهنگی و ورزشی انجام شده و طرح هایی در این راستا در دست اقدام است.
وی افزود : بیشترین مسابقات در حوزه ی اجتماعی بوده که در گذشته نیز پیگیر برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بودند، ودر ادامه از مسئولین کشوری خواستار توجه بیشتر در حوزه ی ورزش بودند و از کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت فعالیت هایشان در حوزه جوانان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه نیز تعدادی از جوانان و فعالان ورزشی و اقتصادی با فرماندار و مسئولان در رابطه با مشکلات پیش روی خود دیدار و به گفته و گو پرداختند که از جمله مشکلات جوانان نداشتن امکانات و نداشتن بودجه کافی برای راه اندازی اشتغال و همکاری نکردن برخی از ارگان های دولتی و خصوصی بود که از فرماندار و مسئولین حاضر در جلسه درخواست همکاری و مساعدت داشتند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.