تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1
مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی در فرمانداری آستانه اشرفیه

جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی آستانه اشرفیه در فرمانداری برگزار شد

  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۴
جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی آستانه اشرفیه  در فرمانداری برگزار شد
شاهین قهرمانی متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت میباشد و بیش از این بخشدار بخش لوندویل شهرستان آستارا بود و مدتی نیز در سفارت ایران در کشور باکو مشغول به خدمت بود.

به گزارش اختصاصی  پایگاه خبری نگین شمال ؛خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه در این مراسم ضمن تقدیر از مرتضی رحیمی نژاد در زمان تصدی سمت بخش دار مرکزی این شهرستان و آرزوی توفیق و موفقیت کرد

وی افزود :در سفر اخیر دکتر عباسی ؛ استاندار گیلان به شهرستان آستانه اشرفیه با توجه به استقبال بی نظیر از ایشان، لطف مردم شامل حال ما و همکارانمان در فرمانداری و بخشداری ها شد و این خود نشاندهنده کار کردن با عشق و علاقه برای مردم و توانمندی در انجام امور محوله می باشد .

وی یادآور شد : در پیش رو بودن دهه مبارک فجر و انتخابات ۱۱ اسفند  موظفیم تا دو رویداد بسیار مهم یعنی برگزاری با شکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری در را به نحو احسن برگزار نماییم و این امر نیازمند کار شبانه روزی و تلاش پیگیرانه است همانگونه که با کمک معاونین ، بخشداران و تک تک شما کارکنان مجموعه شش ماه گذشته را بصورت مستمر در حال برنامه ریزی این امور مهم بوده ایم .

شاهین قهرمانی متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت میباشد و بیش از این بخشدار بخش لوندویل شهرستان آستارا بود و مدتی نیز در سفارت ایران در کشور باکو مشغول به خدمت بود.
شاهین قهرمانی بخشداری بخش ” لوندویل شهرستان آستارا ” را در کارنامه کاری خود دارند.

در پایان حکم شاهین قهرمانی صادره از سوی استاندار گیلان توسط فرماندار شهرستان به وی اهدا گردید و از زحمات مرتضی رحیمی نژاد با اهدای لوح سپاس ، تقدیر شد

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.