تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3
مدیر حج و زیارت گیلان:

ثبت نام حج تمتع سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند

  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
ثبت نام حج تمتع سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند
متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند برای ثبت نام در کاروان‌های اعلام شده اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان گفت : با درنظر گرفتن اولویت‌های تعیین شده برای تشرف به مکه معظمه ، متقاضیان ثبت نامی از ۱۰ اسفند به کاروان‌های اعلام شده مراجعه کنند.

حسن فعال با بیان اینکه در تفاهم نامه حج ، ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از کشورمان سال ۱۴۰۲ به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که سهم گیلان حدود ۵۰۰ نفر است ، گفت: زائران خانه خدا بر اساس اولویت‌های تعیین شده با حفظ امنیت، سلامت و کرامت راهی سفر معنوی حج خواهند شد.

وی اضافه کرد : اولویت اول با افرادیست که در کاروان‌های حج سال ۹۹ نام نویسی کرده و وجوه مربوطه را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون هم انصراف نداده‌اند.

مدیرحج و زیارت گیلان گفت : اولویت دوم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ۸۵ است که باید قبل از ثبت نام ، به سامانه Reserve.haj.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، کدرهگیری دریافت کنند.

حسن فعال با بیان اینکه اولویت سوم هم با دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین سال ۸۶ است، افزود: نام نویسی متقاضیان با اولویت‌های اعلام شده فقط برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌های اعلام شده است و مراجعه به سایت Reserve.haj.ir برای دریافت کد رهگیری الزامیست.

وی از اولویت‌های چهارم و پنجم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ اول اردیبهشت و اول خرداد سال ۸۶ به بعد خبر داد و گفت: نخستین گروه اعزامی برای برنامه ریزی‌های حج تمتع شامل اعضای دفتر نمایندگی، گروه اجرایی و کارشناسی مسکن، گروه تخصصی بررسی هتل‌های خود پخت و آشپزخانه‌های مرکزی، نمایندگان مرکز پزشکی و دست اندرکاران حوزه سامانه «مسار» به عربستان سفر کرده اند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.