49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

تیم فوتبال سپیدرود شرایط مالی بدی دارد / هنوز نتوانسته ایم سرمربی انتخاب کنیم

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
تیم فوتبال سپیدرود شرایط مالی بدی دارد / هنوز نتوانسته ایم سرمربی انتخاب کنیم

سید مهدی آقا زاده مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت در جلسه شورای عالی ورزش استان گیلان در خصوص وضعیت این تیم و عملکرد سال گذشته آن گفت : تصمیم بر آن شد که تیم سپیدرود رشت به عبارتی هیات امنایی اداره شود و از هر ارگانی نماینده ای در هیات مدیره ی این تیم حضور […]

سید مهدی آقا زاده مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت در جلسه شورای عالی ورزش استان گیلان در خصوص وضعیت این تیم و عملکرد سال گذشته آن گفت : تصمیم بر آن شد که تیم سپیدرود رشت به عبارتی هیات امنایی اداره شود و از هر ارگانی نماینده ای در هیات مدیره ی این تیم حضور داشته باشد و از سال گذشته زمانی که استارت کار زده شد تیم سپیدرود شرایط اسفناکی داشت و مشخص نبود که تیم منحل می شود و یا شرایط بقاء وجود خواهد داشت.

وی افزود :  بنده با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان گیلان مسوولیت مدیر عاملی باشگاه را بر عهده گرفتم و  تیم سپیدرود رشت ده میلیارد و 500 میلیون تومان به بازیکنان و کادر فنی بدهی داشته و پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته بود که با کمک فرماندار محترم شهرستان رشت ، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و نمایندگان محترم مجلس و حمایت آنان از باشگاه با پرداخت 3 میلیارد و 100 میلیون تومان پنجره نقل و انتقالات تیم سپیدرود رشت بازگشایی شد.

وی خاطر نشان کرد : 4 میلیارد تومان بدهی این باشگاه از زمان مالکیت آقای علی کریمی همچنان وجود داشت.

آقا زاده عنوان کرد : توانستیم در حدود چهار میلیارد تومان با رایزنی های متعدد تسویه قطعی از بازیکنان بگیریم و قرارداد سال گذشته تسویه کنیم.

وی ادامه داد : تیم سپیدرود رشت در شرایط بسیار بدی قرار دارد و هنوز نتوانسته ایم برای این تیم سرمربی را انتخاب نماییم.

مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت ادامه داد : سال گذشته دو میلیارد و 370 میلیون تومان توانستیم در چند مرحله از شهرداری دریافت کنیم که بابت هزینه های اعزام تیم به مسابقات صرف شد و نمی دانیم برای فصل آینده آیا 1000 تومان در خزانه باشگاه خواهیم داشت که بتوانیم صرف تیم و هزینه سرمربی کنیم؟

آقا زاده با انتقاد از برخی مسوولان استانی عنوان کرد : به نظر می رسد وضعیت تیم سپیدرود رشت تنها دغدغه ای برای هواداران آن و محبوبیت اش تنها برای مردم است که شرایط این تیم را دنبال می کنند و آن مسوولینی که می توانند حمایتی از این تیم داشته باشند توجه ای به شرایط ندارند.

وی در پایان گفت : سپیدرود رشت تیمی ریشه دار در این شهر است که در حال حاضر به حمایت استاندار گیلان و نمایندگان مجلس چشم دوخته است .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.