تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

تکریم و توجه به معلولان در اولویت قرار گیرد

  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تکریم و توجه به معلولان در اولویت قرار گیرد
نایب رییس شورای شهر لاهیجان از تکریم معلولان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش نگین شمال فرشید فلاح در جلسه شورای شهربا تبریک هفته معلولین ، به حضور اعضای شورای شهر در منزل چند تن از عزیزان معلول لاهیجان در روز جهانی معلولان اشاره و اظهار داشت: حضور مسئولین و نشستن پای صحبت‌های این عزیزان و گوش دادن به درد دلشان موجب دلگرمی این افراد می شود و پیشنهاد میگردد برنامه دیدار با معلولان در طی سال توسط فرمانداری و با حضور روسای ادارات مختلف برنامه ریزی شود .

نائب رئیس شورای شهر ،گفت : شاید نتوان همه مسایل این قشر جامعه را حل کرد اما برخی مسایل مربوط به این عزیزان تنها با یک تماس تلفنی مسئولی قابل حل است و این موضوع برای این افراد بسیار ارزشمند است .

وی پیشنهاد داد برنامه تکریم و تجلیل از معلولان نخبه ورزشی، فرهنگی، علمی ، هنری با هدف تشویق و حمایت از این افراد و الگوسازی برای قشر نوجوان با همکاری فرمانداری ، بهزیستی و شهرداری انجام گیرد .

وی با قدردانی از شهردار لاهیجان در بحث مناسب سازی و بهسازی عبور و مرور برای معلولان از وی خواست این موضوع را در صدور پایان کار برای پاساژ ها و مراکز خرید مد نظر قرار دهد و برای ایجاد رمپ برای جلوی درب مدارس نیز پیش بینی لازم صورت گیرد .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.