تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
2

تکرار ماجرای کُردان گیت در شرق گیلان ⁉️ | زیر سوال رفتن دوباره مدرک تحصیلی آقای نماینده ، این بار در هیات اجرایی‼️| تایید صلاحیت در دقیقه ۹۰ و مهلت ۴۵ روزه ای که به او داده شد‼️

  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تکرار ماجرای کُردان گیت در شرق گیلان ⁉️ | زیر سوال رفتن دوباره مدرک تحصیلی آقای نماینده ، این بار در هیات اجرایی‼️| تایید صلاحیت در دقیقه ۹۰ و مهلت ۴۵ روزه ای که به او داده شد‼️
زیر سوال رفتن دوباره مدرک تحصیلی آقای نماینده ، این بار در هیات اجرایی‼️| تایید صلاحیت در دقیقه ۹۰ و مهلت ۴۵ روزه ای که به او داده شد‼️

به نقل از گیل و دیلم منابع موثقی از فرمانداری یکی از شهرهای شرق گیلان ، گزارش داده اند که این برای دومین مرتبه از آغاز فعالیت یکی از نمایندگان مجلس است که شبهات پیرامون مدارک تحصیلی او به شکل جدی تری مطرح گردیده تا آنجا که در آخرین جلسه هیات اجرایی شهرستان ، صلاحیت او بالاجماع مورد تایید واقع نگردید.

 

اما در آخرین ساعات اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ ، فشار های وارده بر استانداری و فرمانداری شهر حوزه انتخابیه وی موثر واقع شده و منجر به تایید صلاحیت او در دقایق پایانی شد.

 

بنابر اطلاع این منابع موثق ، ظاهرا مهلت ۴۵ روزه ای بجهت ارائه اصل مدارک تحصیلی این نماینده مجلس به او داده شده تا پیش از پایان جمع بندی هیات نظارت بر انتخابات ، بتواندبه دفاع از صلاحیت تحصیلی خود بپردازد .

 

آنچه این روزها نقل محافل سیاسی حوزه انتخابیه این نماینده مجلس گردیده آنست که اگر حقیقتا مدارک او مورد ابهام واقع شده و اصل اعتبار آن مخدوش باشد ، دیگر چه نیازی به مهلت زمانی است و مگر می شود در ظرف مدتی کوتاه ، مدرک تحصیلی دست و پا نمود ؟

 

در این صورت بنظر می رسد ماجرای کُردان گیت « وزیر کشور دولت اول احمدی نژاد » این بار در این شهر استان گیلان نیز تکرار شود .

 

با جمیع این احوالات ، باید از مراجع نظارتی مطالبه شود ، اگر این موضوع صحت داشته باشد چرا در ابتدای دوران نمایندگی او مورد کنکاش واقع نشد و از ادامه فعالیت وی جلوگیری بعمل نیامد ؟ چگونه است که بعد از ۴ سال اجازه ی فعالیت به او ، اکنون بجستجوی کشف حقیقت پرداخته اید و در صورت افشا شدن اصل ماجرا از خروجی اصحاب رسانه ، چه پاسخی برای مردم خواهیم داشت؟

 

لازم به ذکر است، بر اساس قانون ، اتمام یک دوره ۴ ساله نمایندگی مجلس در کارنامه ی افراد ، یک مقطع تحصیلی به حساب آمده که با توجه به پایان نیافتن این دوره برای این نماینده ی محترم ، شوربختانه قانون مذکور شامل حال وی نمی باشد

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.