تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

توضیحات دانشگاه علامه طباطبایی درباره درگیری حراست با یک دانشجو

  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
توضیحات دانشگاه علامه طباطبایی درباره درگیری حراست با یک دانشجو
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هم‌اکنون امتحانات پایان ترم در تمام دانشکده‌های دانشگاه در جوّی آرام در حال برگزاری است. بدیهی است، بخشی از جوّ آرام امتحانات ناشی از حضور همه‌جانبۀ استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاه است و در این راستا یکی از وظایف انتظامات دانشگاه، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حوزه‌های امتحانی است. بر این اساس در روز دوشنبه، پنجم تیرماه تعداد معدودی از دانشجویان دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه پیش از شروع امتحان، قصد ورود به فضای برگزاری امتحان را داشته‌اند که انتظامات آن دانشکده طبق وظیفۀ خود و در جهت برقراری نظم و انضباط به آنها تذکراتی را ارائه می‌دهد و پس از عدم تمکین یکی از دانشجویان پسر، منجر به این اتفاق ناخوشایند شده است.

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جهت ارائۀ تصویری شفاف و دقیق درمورد این اتفاق، بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده است و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است؛رسانه‌های معاند در راستای ایجاد التهاب، تشنج و مخدوش کردن چهرۀ آرام دانشگاه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای مفصلی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با هوشیاری و آرامش کامل وظایف خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند».

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.