تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

توضیحات حمید هیراد درباره وضعیت بیماری‌اش

  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
توضیحات حمید هیراد درباره وضعیت بیماری‌اش
حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان درباره اوضاع بیماری‌اش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمید هیراد و مصطفی راغب دو خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان هستند که در سال‌های اخیر هر کدام مسیر هنری خود را پیش رفته‌اند. حمید هیراد در این مسیر، فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و شاید مهمترین مسئله در این مسیر برای او، بیماری‌اش بود. مصطفی راغب هم خواننده‌ای است که از موسیقی ایرانی کارش را آغاز کرده و خواستگاهش متعلق به این موسیقی است.

اکنون قرار است که این دو خواننده در کنار هم اجرایی مشترک داشته باشند. اجرایی که ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت. ظهر امروز این دو خواننده در نشستی خبری حاضر شدند و به تشریحِ جزئیات این اجرا پرداختند.

یکی از مهمترین بخش‌های این نشست مربوط به به تشریحِ اوضاعِ بیماری حمید هیراد بود. هیراد درباره بیماری‌اش توضیحاتی بیان کرد که در ادامه می‌خوانید:

حمید هیراد: از سال ۱۳۹۵ درگیر بیماری شدم. ذات این بیماری هم به گونه‌ای نیست که به طور کامل خوب شوم. به هر حال روند این بیماری بستگی به شرایط محیط زندگی‌ام دارد. من از سال ۱۳۹۵ به شکل‌های مختلف تحت درمان قرار گرفتم.

این بیماری یک دوره آرام می‌گیرد و در دوره‌ای حاد می‌شود. آلودگی هوا، غذای آلوده و استرس می‌تواند رویِ شدت این بیماری تاثیر داشته باشد.

برخی در این مدت می‌پرسیدند چرا موهایت نمی‌ریزد؟ ذات بیماری که دارم ژنتیکی است از این رو دائم باید مراقب وضعیت خودم باشم؛ درست مانند یک بچه چند ماهه!

از زمانی که درگیر این بیماری بودم، بالاترین چیزی که به من روحیه داده شغلم بود. اگر خواندن را کنار بگذارم، شاید اتفاق‌های بدی برایم رخ دهد. در این مدت با تمام وجود تلاش کردم شعاری ندهم و شوآف راه نیندازم. تنها چیزی که در زمینه بیماری خودم می‌توانم بگویم این است که تحت درمان هستم و امیدوارم تا زمانی که زنده هستم بتوانم در خدمت مردم عزیزم باشم. البته که عمر دست خداست.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.