تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4
دوره ۳ ساله

توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی در گیلان

  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی در گیلان
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ادامه فعالیت معلمان مدارس غیرانتفاعی را منوط به دریافت گواهینامه صلاحیت تخصصی در پایان دوره توانمندسازی عنوان کرد.

محمد فائزی در آیین افتتاحیه دوره‌های توانمندسازی نیرو‌های انسانی شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی ، گفت : دوره‌های توانمندسازی در قالب ۶ دوره‌ی آموزشی به مدت ۳۶۰ ساعت در ۳ سال برای معلمان و مربیان مدارس غیردولتی طراحی شده که با محوریت دانشگاه فرهنگیان در گیلان همزمان با دیگر استان‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تبیین صلاحیت علمی و شایستگی‌های عمومی ، حرفه‌ای و تخصصی معلمان و مربیان در مدارس غیردولتی ، افزود: ادامه فعالیت معلمان و مربیان مدارس غیردولتی بعد از پایان این دوره ۳ ساله، منوط به دریافت این گواهینامه است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت فرزندان جامعه در همه کشور‌ها ، گفت : با توجه به ملاحظات الگوی فرهنگی ایرانی ، اسلامی در کشور ، مدارس غیردولتی مانند دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی باید این الگو را رعایت کنند.

محمد فائزی با اشاره به اهمیت فعالیت پرورشی و فرهنگی مانند فعالیت‌های آموزشی ، افزود : برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس ، علاوه بر برگزاری نماز جماعت و مجالس قرآن ، باید آداب و مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی با بیانی هنرمندانه به دانش آموزان آموزش داده شود.

۷۰ هزار دانش آموز گیلانی در ۹۱۵ مدرسه غیر دولتی در استان تحصیل می‌کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.