212c31fa18","lang":0,"debug":0}
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در راه گیلان

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در راه گیلان
تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ میهمان گیلانی‌ها است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اعلام این خبر گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در مناطق کم‌تر برخوردار و گردش‌پذیر گیلان به اجرای برنامه می‌پردازد.

جلیل میرعظیمی هدف از این حرکت فرهنگی‌هنری را ارایه فعالیت‌های هدف‌مند و نشاط‌آفرین خواند و افزود : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در « قالب ستاد استانی جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار»، از دیگر اولویت‌های این طرح است.

وی گفت: معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی کانون پرورش فکری، اجرای قصه‌گوی، پخش نماهنگ، هنر‌نمایی مجریان فعال در عرصه کودک ونوجوان و اجرای نمایش، از جمله برنامه‌هایی است که با حضور تماشاخانه‌ها و مراکز سیار این مجموعه فرهنگی اجرایی می‌شود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان همچنین از اجرای تئاتر « ۱۲ دقیقه » در مرکز شماره ۱ کانون رشت و از اجرای نمایش‌های «نهالی‌که بابام کاشت» و « ۱۲ دقیقه» در کانون پرورش فکری لاهیجان به ترتیب در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه خبرداد و افزود: ایثار و شهادت محور موضوعی این آثار محسوب‌می‌شود.

جلیل میرعظیمی گفت : غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان، نشاط‌بخشی و ارتقای آگاهی‌های آینده‌سازان و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌تر برخوردار، ازجمله اهداف متولیان تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=9983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.