تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1
استاندار گیلان:

تلاش بر توسعه و تقویت رشته های ورزشی است

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
تلاش بر توسعه و تقویت رشته های ورزشی است
استاندار گیلان گفت: تلاش ما بر توسعه رشته‌های ورزشی به ویژه در حوزه های دارای ظرفیت و قابلیت است تا ورزشکاران بیشتری از استان به عضویت تیم‌های ملی درآمده و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

به گزارش نگین شمال ، اسدالله عباسی در جریان بدرقه تیم گیلان به بازی های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: ورزشکارانی که در این رقابت ها حضور می‌یابند باید با همه توان بالا بردن نام ایران اسلامی تلاش کرده و شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به حضور ۲۶ ورزشکار گیلانی در این دوره از بازی‌های آسیایی بیان کرد: ورزشکاران استان شایستگی آن را داشتند که برای حضور در در رشته های مختلف برگزیده شوند و اینک باید حضور پرقدرتی داشته باشند.

وی افزود: اکثر ورزشکاران ما مدال آور بوده اند و امیدواریم که در این دوره از رقابت‌ها نیز بتوانند با تلاش و کوشش خود، مقام‌های شایسته‌ای کسب کنند و افتخار ایران و ایرانی شوند.

استاندار گیلان ادامه داد: در این میان باید برای ورزشکاران ایجاد انگیزه کرد که در این راستا یک سری برنامه های تشویقی و همچنین هدایایی درنظر گرفته ایم و امیدواریم ورزشکاران ما موفقیت‌های ارزنده‌ای را در مسابقات آسیایی کسب کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید تلاش کنند تا با کسب مقام و مدال در این بازی‌ها علاوه بر اینکه افتخاری برای خود کسب می کنند پرچم مقدس و پرافتخار ایران را به اهتزاز در بیاورند.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور دکتر عباسی استاندار گیلان در این مراسم گفت : در این دور از بازیهای نسبت به دوره قبل با افزایش ۲۵درصدی اعزام ورزشکاران گیلانی به نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین امیدواریم شاهد درخشش این عزیزان در این رقابتها و افتخارآفرینی برای ایران عزیز باشیم . وی همچنین اظهار کرد : این ورزشکاران مایه مباهات استان گیلان هستند و هر گونه کمک مالی که داشته باشند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : افتخاری که شما ورزشکاران با کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشور به دست می‌آورید بسیار ارزشمند است و همه قدردان تلاش ارزنده شما ورزشکاران در کنار مربیان و داوران هستیم.

دکترعباسی استاندار گیلان به همراه محمد یاری نماینده مردم شهرستانهای تالش ، ماسال و رضوانشهر ، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و دیگر مسئولان اداره ورزش و جوانان استان در مراسم بدرقه ۳۰ وزشکاران گیلانی که در محل کمیته ملی المپیک در تهران برگزار شد، حضور یافت.

بازی‌های آسیایی هانگژو چین از روز یکم تا ۱۶ مهرماه برگزار خواهد شد و پس از اتمام این مسابقات، بازی های پاراآسیایی با حضور ورزشکاران جانباز و معلول قاره کهن در هانگژو آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.