تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

تلاش برای تأمین زمین برای مشمولان طرح جوانی در گیلان

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
تلاش برای تأمین زمین برای مشمولان طرح جوانی در گیلان
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان از اختصاص زمین به بیش از ۴۵۰ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت گیلان برای ساخت مسکن خبر داد.

محمدرضا فلاحتگر گفت : طبق آخرین آمار سامانه تاکنون ، هزار و ۱۵۷ نفر در طرح جوانی جمعیت گیلان ثبت نام کرده اند که پس از تایید نهایی، قرار است به ۴۵۵ نفر زمین اختصاص داده شود و ۵۳۷ نفر هم در مرحله بررسی قرار دارند.

وی با اشاره با افزایش تعداد تاییدشدگان نهایی طرح جوانی جمعیت از ۱۹ نفر در ۲ ماه گذشته به ۴۵۵ نفر در حال حاضر ، افزود: با تلاش همکاران ، پرونده‌های متقاضیان به سرعت در حال بررسی است و به زودی زمین به تعداد بیشتری از آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت : پرونده ۱۱۲ متقاضی ساکن روستا هم برای تامین زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل داده شده است.

محمدرضا فلاحتگر ، توجه به جوانی جمعیت را از مهم‌ترین مسایل کشور دانست و افزود : قانون جوانی جمعیت برای حمایت از فرزند آوری در دستگاه‌های مختلف پیش بینی شده است و این طرح در این اداره کل هم با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هفته گذشته در مراسمی به ۲۳۰ خانوار گیلانی در ۴ شهرستان زمین تخصیص داده شد، گفت: تأمین زمین برای دیگر مشمولان این طرح در گیلان در دست پیگیری است

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.