تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

تعیین تکلیف گوشه ای از پروژه های عمرانی لنگرود

  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
تعیین تکلیف گوشه ای از پروژه های عمرانی لنگرود
فرماندار لنگرود در جلسه بررسی مشکلات شهرستان اعلام کرد:

به گزارش  نگین شمال، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان لنگرود امروز با حضور مدیران چند دستگاه استانی راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شیلات، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت شهرک های صنعتی و شرکت ساخت و توسعه راههای استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

محمدرضا جلالی در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مسئولان استانی در جلسه، گفت: هدف از تشکیل این جلسه پیگیری امورات مختلف شهرستان که در سفر استاندار گیلان مورد تاکید قرار گرفته، تشکیل شد تا با پیگیری های لازم مسائل مختلف شهرستان به نتایج مطلوب منتهی شود.

 

فرماندار شهرستان لنگرود در خصوص پروژه کنار گذر چمخاله به رودسر گفت: این پروژه که از سال های گذشته شروع شده به نوعی ابتر باقی مانده و با توجه به تاکید استاندار گیلان در خصوص تعیین تکلیف این‌پروژه ظرف سه ماه مشخص شد که ۱/۶ کیلومتر با لایه های زیرسازی و اتمام پل شلمانرود در دستور کار قرار گیرد و کار ۳/۵ کیلومتر مربوط به شهرستان لنگرود تا پل لَله رود به اتمام برسد.

 

جلالی با اشاره به تأمین مصالح لازم جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان، افزود: مصالح لازم برای پروژه های شهرستان باید از خود شهرستان تامین شود و این از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

 

وی در خصوص کنار گذر لنگرود که از سال ۸۸ استارت این کار زده شده و در سال ۹۴ باند شمالی و در سال ۹۷ باند جنوبی آن زیر بار ترافیکی رفت، تصریح کرد: انتظار ما این است با توجه به ایام پایانی سال میدانی در انتهای کنارگذر (شلمان به لنگرود) احداث شود تا بخشی از ترافیک شهرستان با احداث این‌میدان مرتفع گردد.

 

 

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به مشکلات واحد های صنعتی شهرستان لنگرود، گفت: تامین برق یکی از اصلی ترین نیازهای زیر ساختی واحدهای صنعتی است که تامین برق واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی، گازرسانی به واحدهای شهرک صنعتی یعقوبیه و تصفیه خانه نالکیاشر از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

جلالی در خصوص وضعیت احداث موزه ابریشم کشور در لنگرود، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان لنگرود از دیر باز مرکز تولید ابریشم استان بوده در تلاش هستیم که صنعت ابریشم را در شهرستان لنگرود پویا کنیم به همین منظور در پی راه اندازی موزه ابریشم در شهرستان لنگرود هستیم تا ساختمانی که در محل اداره ابریشم لنگرود قرار دارد را به عنوان محل برگزاری موزه استفاده کنیم.

 

 

فرماندار شهرستان لنگرود گفت:  تعریض جاده چاف به حسین آباد ، محور تندرستی در شهرهای چاف و چمخاله و شلمان ، تامین آب و حفر چاه های کم عمق برای پرورش ماهی در منازل، مذاکره با مالکین زمین در بحث شهرک های صنعتی،  بحث روشنایی دیوشل پشته و تقاطع غیر همسطح کومله و …. از دیگر مواردی بود که در این جلسه تعیین تکلیف شد.

 

 

خبرنگار: ریحانه شریفی

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.