تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2
نگین شمال گزارش می دهد:

تداوم سلسله ملاقات های عمومی در لنگرود/ دیدار مردمی مسئولان با اهالی روستای بالا سالکویه

  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
در ادامه سلسله ملاقات های چهره به چهره و حضور میدانی فرماندار و نماینده مردم شهرستان لنگرود به همراه معاونین فرماندار وروسای ادارات شهرستان با روستائیان، این بار میز خدمتی در مسجد روستای بالاسالکویه بخش کومله لنگرود برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال، در ادامه سلسله ملاقات های چهره به چهره و حضور میدانی فرماندار و نماینده مردم شهرستان لنگرود به همراه معاونین فرماندار وروسای ادارات شهرستان با روستائیان، این بار میز خدمتی در مسجد روستای بالاسالکویه بخش کومله لنگرود برپا شد.

محمد رضا جلالی در این مراسم با تاکید بر حضور در بین مردم و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم را افتخاری برای مسئولین دانست و گفت: با توکل به باری تعالی همه همت وتوان خود را برای پیشرفت روستاها وحل مسایل ورفع معضلات مردم عزیزمان به کار خواهیم بست تا شاهد تامین رضایت مندی آنان ومتعاقبا رضایت باریتعالی را مهیا سازیم.

فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تاکید به مدیران اجرایی شهرستان که در مسجد حضور داشتند، افزود: دوست داشتن مردم ودر کنارآنان ومشکلاتشان بودن وتطبیق رفتار وگفتار مان موجبات تقرب به خداوند منان را تحصیل می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه میز خدمت در روستاها با هدف تسهیل خدمت رسانی برپا می شود، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمت در سطح ادارات شهرستان ، راه اندازی میز خدمت در روستاها نیز با هدف ارائه خدمات در سریعترین زمان و کاهش فاصله میان مردم و مسئولان است که در شهرستان لنگرود این مهم به صورت مداوم در سطح روستاهای شهرستان در حال برگزاری است.

وی ضمن عذرخواهی برای وجود برخی مشکلات در سطح روستا از مردم نیز در جهت ایجا د فضای بهتر ومناسب برای زندگی احاد مردم مطالبه کمک کرد.

جلالی ضمن برشمردن برخی از مشکلات از جمله تولید زباله در سطح شهرستان از مردم استمداد کرد در ضمینه تفکیک زباله از مبدا وکاهش تولید زباله، انعقادکشت قرار دادی ، بیمه محصولات کشاورزی، پرداخت آب بهای کشاورزی، حفاظت از اموال عمومی موجود در روستا و همچنین صرفه جویی درمصرف انرژی از جمله آب، برق بویژه گاز اهتمام لازم را انجام دهند.

خبرنگار: ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.