ab361a1236","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2
فرماندار لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه:

تخصیص ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آبرسانی در لنگرود و پیشرفت ۸۰ درصدی بندر چمخاله

  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تخصیص ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آبرسانی در لنگرود و پیشرفت ۸۰ درصدی بندر چمخاله
بندر چمخاله با پیشرفت ۸۰ درصدی بندر منحصر به فرد در شمال کشور است.
به گزارش اختصاصی نگین شمال از لنگرود :محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه گفت:از آغاز فعالیت دولت شاهد اقدامات موثری در استان و لنگرود هستیم که روحیه جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان ستودنی است.
وی با بیان اینکه بندر چمخاله در لنگرود که بندری منحصر به فرد در شمال کشور است تصریح کرد: این بندر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که علی رغم تامین مصالح این بندر در مرداد سال آینده افتتاح خواهد شد و در تلاش هستیم سرمایه‌گذارانی از استان و کشور برای بخش های اسکله سازی و ابنیه های زیرساختی و احداث هتل جذب شوند تا سیاست ما در اجرایی شدن پروژه‌های دریامحور شکل جدی تر بخود بگیرد.
فرماندار لنگرود با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی این شهرستان افزود:در فاز آبرسانی به روستاها ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که بالغ بر ۱۷ کیلومتر لوله گذاری شده که تا پایان سال به ۶۰ کیلومتر خواهد رسید که در فاز اول تنش آبی ۳۹ روستا حل خواهد شد.
وی همچنین با قدردانی از مسوولان استانی و دستگاه های اجرایی برای مرتفع کردن تنش آبی در سال زراعی افزود:علی رغم اینکه با کاهش نزولات آسمانی در سال آینده و جلوگیری از تنش آبی در تلاش هستیم آب بندان ها را احیا و ۳۹ آب بند و زهکش لایروبی شوند تا کشاورزان با مشکل کم آبی روبرو نشوند.
جلالی افزود:در سفر رییس جمهور به گیلان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کنارگذر لنگرود در نظر گرفته شد که با افتتاح پل روگذر در میدان شهید املاکی مشکل ترافیک حل میشود .
وی با بیان اینکه لنگرود در بخش نهضت ملی مسکن از جایگاه خوبی در استان برخوردار و زمین آن در شهرستان تعرفه شده گفت:۱۸۰ واحد مسکن مهر در حال احداث است.
فرماندار لنگرود گفت: لنگرود مستعد ایجاد بسترهای جدید است و این امر نیازمند استفاده از سرمایه گذاران به ویژه در بخش گردشگری است.
جلالی در پایان با اشاره به اینکه استان گیلان هم منویات دولت و سیاست های دولت را اجرایی می‌کند افرود: دولت با تمام امکانات و انتصاب مدیران متخصص در تلاش است تا جامعه رو به نشاط و بالندگی و مردم به آینده امید داشته باشند.
گفتنی است لنگرود در شرق استان گیلان قرار دارد و فاصله آن با مرکز استان ۶۰ کیلومتر است که با داشتن دریا و ساحل از شهرستان های گردشگری استان گیلان محسوب میشود و سالیانه گردشگران زیادی از سراسر کشور از این منطقه بازدید می‌کنند.
خبرنگار: حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.