تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
رییس حوزه قضایی رودبنه

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در رودبنه لاهیجان+ تصاویر

  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در رودبنه لاهیجان+ تصاویر
محمد کرمی رییس حوزه قضایی رودبنه از تخریب یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال؛محمد کرمی رییس حوزه قضایی رودبنه از تخریب یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان خبر داد.

 

محمد کرمی رئیس حوزه قضایی بخش رودبنه لاهیجان گفت: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و حسب تاکیدات ریاست محترم قوه قضایی و رییس کل دادگستری گیلان یک مجتمع ویلایی غیرمجاز در ساحل روستای امیرآباد این بخش تخریب شد.

 

محمد کرمی افزود: سازنده متخلف، ۱۴ واحد ویلای غیرمجاز را به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی و ساحلی روستای امیرآباد بخش رودبنه ساخته بود.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کرده و دستگاه‌های متولی هم مکلف به افزایش نظارت‌ها در این زمینه هستند که در صورت کم کاری باید پاسخگو باشند.

گودرز کمال‌پور، مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان نیز با اشاره به اینکه با استعلامات انجام شده مشخص شد این اراضی خارج از طرح هادی بوده است تصریح کرد: با طرح شکایت از سوی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور دستگاه قضایی و تایید دیوان عدالت اداری کشور تخریب این مجتمع ویلایی غیرمجاز آغاز شده است.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.