تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
2

تحریم های علیه کشور زمانی شکست خواهد خورد که تحریف شکست بخورد،دین ما یک دین رسانه ای و فرهنگی است و معجزه پیامبر اسلام (ص) از جنگ فرهنگ، کتاب و قلم است

  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۴
تحریم های علیه کشور زمانی شکست خواهد خورد که تحریف شکست بخورد،دین ما یک دین رسانه ای و فرهنگی است و معجزه پیامبر اسلام (ص) از جنگ فرهنگ، کتاب و قلم است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال به نقل از آفتاب افکار ، حجت الاسلام نقوی امام جمعه شهرستان لنگرود با عرض تبریک روز خبرنگار گفت: کار رسانه ای از جنس کار فرهنگی است. امروز وسیع ترین و گسترده ترین کار بحث رسانه است که دنیای امروز را به دنیای اطلاعات و جهان را […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال به نقل از آفتاب افکار ، حجت الاسلام نقوی امام جمعه شهرستان لنگرود با عرض تبریک روز خبرنگار گفت: کار رسانه ای از جنس کار فرهنگی است. امروز وسیع ترین و گسترده ترین کار بحث رسانه است که دنیای امروز را به دنیای اطلاعات و جهان را به یک دهکده تبدیل کرده که همه افراد بشر امروز تحت تاثیر فضای رسانه ای هستند.

ایشان در ادامه گفت: دین ما یک دین رسانه ای و فرهنگی است و معجزه پیامبر اسلام (ص) از جنگ فرهنگ، کتاب و قلم است. پیامبر از ابتدا کار خبری، تبلیغی و رسانه ای را آغاز کرد و تمدن ها را دعوت به پذیرفتن دین اسلام کرد.

نقوی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند تحریم های علیه کشور زمانی شکست خواهد خورد که تحریف شکست بخورد، گفت: تحریم جنسش اقتصادی است اما تحریف با فکر مردم درگیر میشود و اگر این کار دشمن در جنس تحریف که یک کار خبریست موفق شود، تحریم هم موفق خواهد شد. ما باید فضای رسانه را جوری مدیریت کنیم که تحریف واقعیت ها توسط دشمن شکست بخورد و این رسالت سنگین شما خبرنگاران است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به فعالیت ها در ایام کرونا گفت: در ابتدا نگرانی ها و ناشناخته بودن بیماری باعث شد که یک حالت سرگردانی حاکم باشد. در ادامه مسئولان و گروه های جهادی وارد میدان شدند و کار ما به عنوان امام جمعه هم ارتباط با مسئولان و گروه های جهادی بود. به دلیل تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستان شهرستان، پیگیری هایی در زمینه راه افتادن سریع بیمارستان جدید و گرفتن تجهیزات برای بیمارستان صورت گرفت. ساماندهی گروه های جهادی و بسیجیان در کنار کادر درمان در جهت کمک به آنها از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

بعد از موج بیماری و دوران پساکرونا که خیلی از افراد شغل خودشان را از دست داده بودند، رزمایش مواسات با فرمایش رهبر انقلاب در کشور رقم خورد و در شهرستان در سه مرحله بیش از شش هزار و پانصد بسته غذایی با کمک سپاه، گروه های مردمی و خیرین تهیه و این کار بزرگ رقم خورد تا این یک مرهم کمی بر سختی هایی که بر افراد فقیر میگذشت، باشد.

ایشان به موضوع چگونگی برگزاری مراسم های عزاداری هم اشاره داشتند و گفتند: طبق فرمایشات رهبر انقلاب و مراجع تقلید ما باید عزاداری ها را داشته باشیم اما با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی تا مشکلی برای هیچکس ایجاد نشود. در سطح شهرستان ما با گروه های مختلف جلساتی داشتیم و تدابیری انجام خواهد شد که هم از شکوه مراسمات سیدالشهدا کاسته نشود و هم اینکه مشکلی هم برای مردم ایجاد نشود.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مصلی لنگرود گفت: شهرستان مشکلات انباشته زیادی دارد مانند همین مصلی که سالهاست ادامه پیدا کرد و حل هم نشده است. برنامه ما این است که اولا باید مشکل حقوقی و قانونی زمین را حل کنیم. با تهران هم مکاتباتی داشتیم تا یک راه حلی برای حل مشکل پیدا شود. انتظار نداریم کار در کوتاه مدت به نتیجه خود برسد و باید مسئولین شهرستان همکاری کنند.

ایشان در پاسخ خبرنگاری در رابطه با مسئله کوهخواری در سطح شهرستان گفتند: در زمینه کوهخواری ما مطالبه داریم. متاسفانه استان های شمالی ما با این مشکل مواجه هستند که نیاز به کار قانونی و ملی دارد و این موضوع را با نماینده مطرح کردیم که نسبت به این مسئله توجه داشته باشد.

حجه السلام والمسلمین نقبی امام جمعه لنگرود

حجه السلام والمسلمین نقبی امام جمعه لنگرود

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.