تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
3
دلخوش:

تحریم شدنم از سوی دشمنان، برایم افتخار است

  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
تحریم شدنم از سوی دشمنان، برایم افتخار است
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی: افتخار می‌کنم از سوی دشمنان این ملت تحریم شده ام

به گزارش نگین شمال نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحریم شدنش از سوی اتحادیه اروپا، این اقدام اروپائیان را نابخردانه و ناشی از روحیه‌ی دشمنی و استیصالشان برشمرد و افزود: افتخار می‌کنم که از سوی دشمنان این ملت تحریم شده ام.
سید کاظم دلخوش افزود: اینگونه تحریم‌ها که بیشتر سیاسی ست و با هدف فرافکنی در افکار عمومی جامعه‌ی غربی اعمال می‌شود، عزم و اراده‌ی نمایندگان را برای دفاع از حقوق ملت و گره گشایی از مشکلات راسخ‌تر می‌کند.
وی خطاب به غربی‌ها گفت: دشمنان این مرز و بوم بدانند که این ملت با الهام از ارزش‌های اصیل انقلاب هیچ گاه در مقابل زیاده خواهی و سیاست بازی دنیای استکبار و ایادی سرسپرده اش سر فرود نیاورده و با اتکاء به توان ملی و در بستر وحدت و همدلی در راستای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی حرکت خواهد کرد.
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خویش بر لزوم هوشیاری مقابل ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب تاکید کرد و افزود: در طول ۴ دوره نمایندگی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، همواره بر تقویت وفاق و همدلی در بستر دفاع از حقوق ملت تاکید کرده و هیچگاه تحت تاثیر جریان سازی‌های سیاسی و تفرقه افکن قرار نگرفته است.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه، ۲۰ فوریه‌ی ۲۰۲۳ میلادی، مطابق با اول اسفند ۱۴۰۱ هجری خورشیدی، ۲ سازمان و ۳۲ شخص ایرانی از جمله وزیر آموزش و پرورش، مقام‌های اطلاعاتی و نمایندگان را با ادعای ارتباط آن‌ها با نقض حقوق بشر تحریم کرد که نام سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا هم در میان تحریم شدگان قرار داشت.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.