تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2
همزمان با هفته دولت:

تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت

  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت
کارمندان ادارات شهرستان لنگرود به مناسبت روز کارمند تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار نگین شمال  از لنگرود، حجت الاسلام مرتضی محیطی در همایش روز کارمند که همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز کارمند به کارمندان خدوم و زحمتکش، گفت: دولت کریمه باید دارای کرامت باشد تا عزت و کرامت دهد.

امام‌جمعه کومله با تاکید بر اینکه دولت باید اهل کرامت باشد تا عزت دهد، تصریح کرد: دولت باید هم دنیای مردم و هم آخرت مردم را آباد کند.

وی با بیان اینکه مسئول باید بتواند در اداره مردم را تکریم کند، افزود: حضرت امیر در نامه ۵۳ که بلندترین نامه حضرت امیر به کارگزاران خود است، دستور داده که در فرازی از آن آمده که مسئولین باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند.

حجت الاسلام محیطی ، شعار دولت ایت الله رئیسی را دولت مردمی، ایران قوی عنوان و اذعان کرد: دولت شهیدان رجایی و باهنر دولت مردمی بود و عشق و ایمان را به مردم عرضه می داشتند اما عمر کوتاه دولت شهید رجایی تنها ۲۸ روز بود اما در این مدت کوتاه محبوب مردم شد.

وی با بیان اینکه اولین‌گام مسئول و دولت مردمی این است که حضور فیزیکی در بین‌مردم داشته باشند، افزود: دولت و کارگزاران دولت قلبشان باید سرشار از رحمت، مهربانی و لطف به مردم باشد و به دنبال آن تکریم ارباب رجوع را به همراه دارد.

حجت الاسلام‌محیطی ، رسیدگی به کار مردم را از دیگر وظایف مسئولین دانست و تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های تقوا، زهد و علم بودند و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بدانند با ریختن خون های این عزیزان، نه تنها شجره طبیه آن قوی تر می سود بلکه میوه شیرین این انقلاب را جهانیان می چشند.

امام جمعه کومله ادامه داد: کارمند نمونه باید خالصانه کار کند و نیت و انگیزه الهی داشته باشد و ارباب رجوع را تکریم کند و بداند که خدمت عبادت است به شرطی که با انگیزه الهی باشد.

گفتنی است، در این همایش از کارکنان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار:ریحانه شریفی

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.