49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4
به مناسبت روز خبرنگار:

تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندار لاهیجان

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
تجلیل از خبرنگاران  توسط فرماندار لاهیجان
از خبرنگاران لاهیجانی در فرمانداری این شهرستان تجلیل شد/نقد منصفانه باعث پیشرفت می شود.

به گزارش نگین شمال فرهاد براتی فرماندار لاهیجان  در مراسم  تجلیل از خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار  گفت: در این جلسه مسائل، مشکلات و دغدغه های خبرنگاران بیان شد و آنچه مهم است این است که بحث اطلاع رسانی و انتقاد منصفانه موجب رشد هر نظامی می شود.

فرماندار شهرستان لاهیجان با تاکید بر اینکه نقد منصفانه موجب رشد و تعالی می شود، تصریح کرد: اگر اطلاع رسانی با همه شاخصه ها، همدلی و وفاق بین مسئولین و اصحاب رسانه انجام شود قطعا نقش آفرینی خود را نشان می دهد.

براتی با بیان اینکه اگر امروز خبرنگاران ایرادات و انتقادات خود را در قالب بیانیه بیان کردند از انتقاد نباید ناراحت باشیم، افزود: شهرستان لاهیجان مهد تمدن و فرهنگ است و اگر ما بتوانیم در کنار شما اصحاب رسانه باشیم چرا از تعالی افکار این جمع استفاده نکنیم و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما مسئولان کار جهادی و حضور در بین مردم است، خاطرنشان کرد: در بحث قرارگاه حفاظت از آب کشاورزی هفته ای نبود که ساعت های دو و سه شب به بالای سردهنه ها جهت مدیریت آب نباشیم و حتی برای زمین کشاورزی که هیچ راهی برای آبیاری وجود نداشت با ماشین های آتش نشانی آب را به این زمین هدایت کردیم.

براتی افزود: انتظار می‌رود رسانه ها در خصوص اقدامات جهادی و انقلابی دولت مردمی در بخش های مختلف شهرستان نظیر مدیریت کرونا، ساحل، ساماندهی پسماند، قرارگاه جهادی آب، کاهش خاموشی های برق، تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، توسعه اقتصاد گردشگری و کشاورزی که همه با همراهی مردم محقق شده را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار شهرستان لاهیجان، امید آفرینی و روحیه حق طلبی خبرنگاران را برگرفته از فطرت الهی دانست و اظهار کرد: امیدواریم با وفاق و اتحاد و ارایه پیشنهادات راهبردی خبرنگاران بتوانیم ماهیانه نشست مشورتی با اقشاری از برگزیدگان برگزار و نشست های خبری هم فصلی برگزار می شود.

گفتنی است، در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران استانی و شهرستانی تجلیل بعمل آمد.

 

خبرنگار:حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.