تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
4
در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با محوریت بانوان؛

تجلیل از بانوان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
تجلیل از بانوان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان
در آئین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با محوریت بانوان و شعار «جهاد مقاومت از دیروز تا امروز»، سه تن از بانوان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شدند.
به گزارش نگین شمال  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ آئین تجلیل و تکریم سراسری بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه) با محوریت بانوان و شعار «جهاد مقاومت از دیروز تا امروز» با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا در سالن شهدای فراجا رشت برگزار شد.
این آیین در آستانه آغاز چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس با شعار «ما متحد هستیم» برگزار و در پایان مراسم از پیشکسوتان و خانواده‌ها و رزمندگان دوران دفاع مقدس گیلان تجلیل شد.
گفتنی است در این مراسم که دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه،  محمدحسن آقابیگی- مسئول امور ایثارگران و طاهره زاهدصفت- مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان حضور داشتند، از  سه تن از بانوان  ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز تجلیل شد.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.