تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1
۱۶ آذر روز دانشجو

به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو نشستی با حضور خسرو آرنگ فرماندار شهرستان و جمعی از دانشجویان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.

  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو نشستی با حضور خسرو آرنگ فرماندار شهرستان  و جمعی از دانشجویان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.
امام خمینی (ره) به دانشجوهای پیرو خط امام بها می دادند، و ما نیز باید از این ظرفیت و توان علمی استفاده کنیم.

طی گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال: خسرو  آرنگ با ضمن عرض سلام به مسئولین محترم دانشگاه ها و دانشجویان فرارسیدن ۱۶آذر و روز دانشجو تبریک و تسلیت ایام فاطمیه نشستی در فرمانداری برگذار گردید
فرماندار در این نشست گفت: طبق فرمایشات امام راحل همیشه منبع تحولات از دانشگاه هاست و اگر میخواهیم همه ارکان درست عمل کنند باید دانشجویان پای کار باشند وطبق دانش روز مسائل پیرامون جامعه را اداره کنیم ، امام خمینی (ره) به تصمیمات جوانان و دانشجوهادر همه مسائل باور داشتند و اعتماد و این مسئله مورد انتقاد خیلی از اطرافیان آن دوره گردیده بود.
امام خمینی (ره) به دانشجوهای پیرو خط امام بها می دادند، و ما نیز باید از این ظرفیت و توان علمی استفاده کنیم تا به دنبال یک حاکمیت مطلوب و محبوب باشیم و درنهایت به این حاکمیت برسیم. این مسئله نیازمند شاخصه هایی است که یکیش مطالبه گری مردم می‌باشد که مردم مطالبه گر باشند.


وی افزود :نشست ها و اجماع هایی بر حسب قانون برگذار شود که این اجماع ها میتواند در حوزه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی باشد، به فرض مثال میتوان به اجماع انتخابات در پیشرو نام ببریم.اما خلأهایی را ما داریم و قابل احساس است که باید در این نشست ها به دنبال رفع این خلاهاباشیم و بتوانیم همه باهم این خلا هارو جبران کنیم که این نشست نیز با هدف بکارگیری و پای کار آوردن افراد نخبه در همه موضوعات می باشد .
در ادامه تعدادی از دانشجوهاو جوانان درباره مسائل و مشکلات مختلف با فرماندار به گفتگو پرداختند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.