68e6894279","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

بمناسبت روز جوان: نشست صمیمی جوانان و دانشجویان با فرماندار لاهیجان برگزار شد

  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
بمناسبت روز جوان: نشست صمیمی جوانان و دانشجویان با فرماندار لاهیجان برگزار شد

به گزارش نگین شمال : فرهاد براتی در این نشست توجه به جوانان را از مهم ترین اولویت ها و سیاست های دولت عنوان کرد و گفت: حل مشکلات بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان، جزو اصلی ترین دغدغه های دولت است و دولت علی رغم تمامی محدودیت ها و فشارهای نظام سلطه، تمام تلاش خود […]

به گزارش نگین شمال : فرهاد براتی در این نشست توجه به جوانان را از مهم ترین اولویت ها و سیاست های دولت عنوان کرد و گفت: حل مشکلات بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان، جزو اصلی ترین دغدغه های دولت است و دولت علی رغم تمامی محدودیت ها و فشارهای نظام سلطه، تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات جوانان بکار گرفته است.

فرماندار شهرستان لاهیجان، انتقادپذیری را از دیگر اصول مورد توجه دولت مردمی عنوان کرد و گفت: دولت از انتقادات سازنده که لازمه رشد و توسعه جامعه است استقبال می کند.

براتی در ادامه به نقش پراهمیت جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با استعداد و توانایی بی نظیر، اساسی ترین نقش را در پیشبرد برنامه های کشور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری ایفا می کنند؛ در حقیقت در گام دوم انقلاب، مسئولیت به جوانان سپرده خواهد شد.

وی با اعلام حمایت از فعالیت تشکل های دانشجویی و سازمان های مردم نهاد در استان نیز گفت: در چهارچوب قانون و با رعایت ضوابط از فعالیت تشکل‌های دانشجویی و سمن ها در شهرستان حمایت می‌کنیم و معتقد به توسعه این تشکل ها هستیم.

در این جلسه تعدادی از جوانان و دانشجویان حاضر در نشست نیز نقطه نظرات، دیدگاه ها و مطالبات خود را با فرماندار لاهیجان در میان گذاشتند.

توجه به اشتغال جوانان، استفاده از ظرفیت جوانان در مناصب مدیریتی، استفاده از ایده های جوانان در تصمیم گیری ها و ایجاد مجمع مشورتی جوانان از مهم ترین درخواست های جوانان و دانشجویان در این نشست بود.

حمیدرضا اسدی فرمانداری لاهیجان حمیدرضا اسدی مهدی مهدی دوست فرمانداری لاهیجان فرهاد براتی فرمانداری لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.