تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1
با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان؛

برگزاری همایش آشنایی بهورزان جدیدالورود با قوانین و مقررات گزینشی و اداری

  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
برگزاری همایش آشنایی بهورزان جدیدالورود با قوانین و مقررات گزینشی و اداری
با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و رئیس دانشگاه همایش آشنایی 103 بهورز جدیدالورود با قوانین و مقررات گزینشی و اداری در رشت برگزار شد.
به گزارش نگین شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ آیت الله فلاحتی- نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این همایش، با تاکید بر اخلاق حسنه و  خوشرویی در مواجهه با مردم توسط بهورزان ، اظهار کرد؛ برخورد بهورزان با مردم که در خط مقدم بهداشت و درمان هستند، باید به نحوی حسنه باشد که اقدامات آن ها سازنده و تاثیرگذار شود.
وی با توصیه به بهورزان جدیدالورود، افزود؛ پایبندی به ارزش های دینی و باورهایی که با آن ها بزرگ شده اید و رشد کرده اید باید در برخوردتان با مردم نمود پیدا کند زیرا بخش بزرگی از مردم در زمان گرفتاری ، درماندگی و بیماری به شما مراجعه می کنند.
بهورزان حلقه ی اولیه زنجیره نجات مردم هستند
در ادامه دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاهعلوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی نظام شبکه بهداشت و درمان در استان، تصریح کرد؛  اهمیت کار بهورزان اینست که با شناسایی به موقع بیماران آن ها را از عواقب و آسیب هایی که ممکن است در آینده گریبانگیر آنا شود، نجات می دهند.
 وی با بیان اینکه مردم به کادر بهداشت و درمان احترام می گذارند و در همه گیری کرونا و رشادت های کادر بهداشت و درمان، این مهم به خوبی مشهود بود، تصریح کرد؛ انتظار مردم که اکثر اوقات در بیماری و درماندگی به بهورز ، پزشک و پرستار مراجعه می کنند اینست که با خوشرویی و برخورد مناسب مواجه شوند.
 رئیس دانشگاه ادامه داد؛  بهورزان در زمان جنگ، بلایای طبیعی و حوادث همواره در خدمت مردم هستند و حلقه اولیه زنجیره ی نجات مردم محسوب می شوند بنابراین از جایگاه ویژه ای برخوردارند و باید در این راه، خدمت صادقانه به مردم را در اولویت خود قرار دهند.
خدمت کارکنان بهداشت به مردم سخت اما شیرینی آن ماندگار است
در ادامه ، دکتر سید محمود رضوانی- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع بهورزان جدیدالورود با براز خرسندی از افزوده شدن این جمعیت به کارکنان پرتلاش بهداشت ، گفت ؛ اگرچه مسیر خدمت به مردم در حوزه ی بهداشت بسیار سخت است اما شیرینی خدمت به مردم در این حوزه همیشگی و ماندگار می باشد.
وی همچنین با اشاره به ریشه کنی بیماری های کشنده مثل سرخک و فلج اطفال با زحمات بهورزان و سایر کادر بهداشت و درمان طی سال های گذشته ، افزود؛  این اقدامات از افتخارات شبکه بهداشت است که بهورزان خط مقدم آن می باشند.
معاون بهداشتی دانشگاه در پایان سلامتی را ودیعه ی ارزشمند خداوند برشمرد و با تاکید بر به روز بودن اطلاعات و دانش بهورزان، یادآور شد؛ پایین بودن نرخ موالید، جمعیت بالای سالمندی و چاقی از چالش های حوزه ی سلامت استان محسوب می شود که بهورزان باید در زمان خدمت به مردم، همواره آن ها را مدنظر قرار دهند.
لازم به ذکر است ؛ در پایان این همایش، ۱۰۳ بهورز جدیدالورود با قوانین، مقررات گزینشی و اداری آشنا شدند.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.