تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
3

برگزاری دوره آموزشی ارتقا سلامت روان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
برگزاری دوره آموزشی ارتقا سلامت روان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
به همت اداره مشاوره و سلامت روان و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،دوره آموزشی ارتقا سلامت روان ، ویژه دستیاران رشته اطفال دانشگاه در مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا) ؛ به همت اداره مشاوره و سلامت روان و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دوره آموزشی ارتقا سلامت روان ، ویژه دستیاران اطفال دانشگاه با تدریس دکتر فردین مهرابیان- عضو هیات علمی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت ،برگزار شد.
دکتر مهرابیان در ابتدا، با بیان اینکه دستیاران رشته اطفال به دلیل ارتباط با کودکان دارای روحیات بسیار لطیفی هستند ، اظهار کرد؛ آنها در مقابل مراجعین خود ، صبوری و از جان گذشتگی می کنند .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت روان دستیاران پزشکی ، تصریح کرد ؛ تامین سلامت روان دستیاران یک امر تزئینی نیست ، زیرا عدم توجه به چنین مشکلاتی در دستیاران پزشکی، با افزایش اشتباهات و روش‌های نامناسب در مراقبت از بیمار همراه خواهد بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  در خاتمه با  اشاره به دستاوردهای مهم آموزشی با توجه به تغییرات ایجاد شده،  توجه بیش از پیش به مسائل مرتبط با دانشجویان و همچنین اهمیت سلامت روان دستیاران را از سوی اساتید و مدیران دانشگاه مورد تاکید قرار داد.
لازم به ذکر است ؛ در پایان دوره آموزشی مذکور، طی نشستی با حضور فاطمه یکرنگی سندی- رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه مسائل و مشکلات صنفی و رفاهی دستیاران ، مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.