تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

برگزاری جشن کودک در لاهیجان

  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
برگزاری جشن کودک در لاهیجان
جشن روز کودک با استقبال 5 هزار نفری کودکان و خانواده ها در جزیره استخر لاهیجان برگزار شد.

این جشن به صورت رایگان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر با حمایت فرمانداری و مشارکت آموزشگاه هنرهای نمایشی سودای هنر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در جزیره استخر لاهیجان برگزار شد.

 

حضور بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی)، اجرای نمایش کودکان، اجرای تن پوش، اجرای عروسک های غول پیکر، مسابقه کودکان، اجرای گروه تهران دابشو و دوبله همزمان انیمیشن، نقاشی کودکان، آموزش تفکیک زباله از مبدأ و توزیع کیسه های پارچه های، خمیربازی، پخش کتاب در مورد آموزش زلزله از بخش های مهم این جشن بود که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت.  

 

فرهاد براتی فرماندار شهرستان لاهیجان در این جشن ضمن قدردانی از حضور کودکان از برنامه ریزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برای برگزاری مراسم های فرهنگی قدردانی کرد و خطاب به آقای بهرام شاه محمد لو گفت: شما با نام آقای حکایتی برای همه نسل ها خاطره ساز و محبوب هستید.

 

رضا زنده دل شهردار لاهیجان هم در این مراسم از حضور کودکان و خانواده ها قدردانی کرد و گفت: با حمایت فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و برای ایجاد نشاط اجتماعی همه تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان انجام می دهیم.

 

لازم بذکر است: این نخستین جشن بزرگ کودکان در شهر لاهیجان همزمان با روز کودک بود که با استقبال بالغ بر پنج هزار نفری کودکان و شهروندان در جزیره استخر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.