تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

برگزاری اولین روز از اجلاس مدیران پرستاری و روسای دانشکده های پرستاری و مامایی سراسر کشور در تهران

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
برگزاری اولین روز از اجلاس مدیران پرستاری و روسای دانشکده های پرستاری و مامایی سراسر کشور در تهران
اولین روز از اجلاس دو روزه ی مدیران پرستاری و روسای دانشکده های پرستاری و مامایی سراسر کشور ، با حضور معاون پرستاری و مسئولان ارشد حوزه پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، در تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری نگیسن شمال اولین روز از اجلاس دو روزه ی مدیران پرستاری و روسای دانشکده های پرستاری و مامایی سراسر کشور ، با حضور معاون پرستاری و مسئولان ارشد حوزه پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، در تهران برگزار شد..
 این جلسه به مدت دو روز  ، سه شنبه و چهار شنبه ،  نهم و دهم خرداد ماه سال جاری  و با حضور هفتاد تن  از مدیران پرستاری و نود تن از روسای دانشکده های پرستاری و مامایی سراسر کشور  در سالن اجلاس  وزارت بهداشت ، برگزار می شود.
 تحقق شعار سال ۱۴۰۲( مهار تورم، رشد تولید)، اجرای کامل قانون تعرفه گذاری و رفع موانع، هم اندیشی و توانمندسازی مدیران پرستاری و روسای دانشکده های پرستاری و مامایی و همگرایی بین حوزه بالین و آموزش پرستاری از جمله محور های  این اجلاس دور روزه می باشد.
لازم به ذکر است؛ در این اجلاس دو روزه ،  دکتر نازیلا جوادی-  مدیر امور پرستاری دانشگاه، دکتر معصومه ادیب- رییس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت و دکتر پرند پورقانع-  معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی شرق گیلان- لنگرود  نیز، حضور دارند.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.