تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
1

برپایی ضیافت افطاری در مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)

  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
برپایی ضیافت افطاری در مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)
مراسم زیارت عاشورا همراه با پخش مولودی خوانی و ضیافت افطاری در روز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور ریاست، امام جماعت، مسئول کانون جامعه پزشکی و جمعی از کارکنان مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رشت برگزار گردید.

به گزارش نگین شمال به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، ضیافت افطاری با حضور رئیس، امام جماعت، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و جمعی از کارکنان مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رشت برگزار گردید.

دکتر حسین‌زاده – رئیس مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) در این ضیافت افطاری، اظهار داشت: این سفره و میهمانی متعلق به صاحب این روز امام حسن مجتبی (ع) است و ما تلاش کردیم در این روز با هدف ایجاد همدلی و فارغ از مسائل کاری روزمره، برای ساعاتی در این ضیافت الهی در کنار همکاران عزیزمان در مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) باشیم.

وی ادامه داد: ثروت واقعی هر سازمان، نیروی انسانی کارآمد، متعهد و خدمتگزار به خلق الله است؛ این موضوع پیش‌شرط موفقیت هر سازمانی است و پرسنل مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به واسطه ارائه خدمات و فعالیت شبانه‌روزی شایسته تقدیر و تشکر ویژه اند.

در این مراسم، ضمن قرائت زیارت عاشورا و اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده فومنی، حاضرین روزه خویش را سر سفره کریم اهل بیت افطاری نمودند. پخش مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های شب میلاد در بیمارسنان الزهرا (س) بود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=9548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.