تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
5

با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس محقق شد؛ تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر با تامین اعتبار از وزارت بهداشت

  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس محقق شد؛   تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر با تامین اعتبار از وزارت بهداشت

به گزارش نگین شمال : حجت‌الاسلام صفری ملک میان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و با تخصیص اعتبارات از سوی وزارت بهداشت و درمان، پروژه نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر تکمیل می‌شود. حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان»، بهبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان را از اهداف مهمی که توسط وی به شکل […]

به گزارش نگین شمال : حجت‌الاسلام صفری ملک میان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و با تخصیص اعتبارات از سوی وزارت بهداشت و درمان، پروژه نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر تکمیل می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان»، بهبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان را از اهداف مهمی که توسط وی به شکل جدی پیگیری می‌شود خواند و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده و با تخصیص اعتبارات از سوی وزارت بهداشت و درمان، پروژه نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر تکمیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس عنوان کرد: علاوه بر این‌ها با کسب اعتبارات میلیاردی از سوی وزارت بهداشت و درمان پروژه ناتمام درمانگاه چابکسر در روز جمعه مورخه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ به مجموعه پیمانکاری جهت راه‌اندازی مجدد سپرده خواهد شد.

صفری ملک میان با بیان اینکه مجموعه درمان‌بستر چابکسر از دوره‌های قبل تاکنون به شکل نیمه تمام باقی مانده بود تصریح کرد: مقدار اعتبار کسب شده از وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه‌ مرکز خدمات جامع سلامت چابکسر در مرحله اول چهل میلیارد ﷼ معادل ۴ میلیارد تومان است و در فاز بعدی هم معادل 8 میلیارد آماده تحویل به پیمانکار می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس یادآور شد: از آنجا که مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر با مشارکت خیرین ساخته شده دانشگاه علوم پزشکی به جهت مشکلات قانونی تاکنون نسبت به کد دار کردن آن اقدام نکرده بود به همین علت امکان تامین اعتباری برای آن وجود نداشت اما این مانع با پیگیریهایی که انجام دادیم برطرف شد.

صفری ملک میان اضافه کرد:‌ به زودی کلنگ احداث پروژه‌های دیگری شامل مرکز اورژانس رحیم آباد، چند خانه بهداشت و چند مرکز جامع سلامت در شهرستان به زمین خواهند خورد.

وی از مساعدت وزارت بهداشت و درمان برای بهبود امکانات و تخصیص اعتبارات لازم قدردانی کرد و ابراز داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تلاش‌های زیادی برای تجهیز بیمارستان‌های دو شهرستان رودسر و املش و مراکز بهداشتی و درمانی آن‌ها انجام دادیم و با توجه به عقب ماندگی‌هایی که در این بخش وجود دارد روند اینگونه اقدامات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.