تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
3

باز هم قصه پرتکرار چالش صدور پروانه در چاف و چمخاله/ احداث جاده سلامت و تندرستی در طول ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی / حضور سرمایه گذار و گردشگر اقتصاد شهر را متحول می کند

  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
باز هم قصه پرتکرار چالش صدور پروانه در چاف و چمخاله/ احداث جاده سلامت و تندرستی در طول ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی / حضور سرمایه گذار و گردشگر اقتصاد شهر را متحول می کند
شهردار چاف گفت: حضور سرمایه گذار و گردشگر اقتصاد شهر را متحول می کند
به گزارش پایگاه خبری نگین شمال، حسین ابراهیمی_ شهردار چاف و چمخاله_ در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز ( پنج شنبه، ۱۷ فروردین) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله در دفتر شهردار برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادت، گفت: حضور اصحاب رسانه مایه دلگرمی مجموعه مدیریت شهری است و کار رسانه عشق و علاقه است و رسالت خبرنگاران رسالت انبیا است و بایستی اخبار را به درستی منتقل و مردم را از وقایع روز جامعه آگاه کنند.
شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه برای اینکه رسانه به عنوان منبع خبری موثق و جذاب در نزد افکار عمومی جلوه کند باید صداقت و درستی را اولویت خود قرار دهد، تصریح کرد:اصحاب رسانه باید هم خواسته ها را به حق عنوان و هم حوزه عملکردی و مدیریتی مسئولان را بیان و واقعیت ها را بیان کنند در این صورت است که اطمینان مردم را به دنبال دارد.
ابراهیمی ادامه داد: همه مدیران شهری چاف و چمخاله پای کار هستند و انتظار ما این است عملکردها بیان شود و در قبال قصورها هم از شهروندان طلب پوزش و عذرخواهی دارم.وی با بیان اینکه شهر چاف و چمخاله از پتانسیل گردشگری بالایی برخورداری است، افزود: این شهر دارای هتل ها و مجتمع های گردشگری است و بعضا در ۲۴ ساعت بیش از هزار و ۵۰۰ مسافر در این شهر جابه جا می شود و این ظرفیت در استان بی نظیر است .
شهردار چاف و چمخاله با اشاره به اینکه این شهر دارای دو هزار و ۳۰۰ هکتار محدوده قانونی شهر، ۹ هزار جمعیت و از ۱۴ روستا برخوردار است، اذعان کرد: چاف و چمخاله وسیع ترین شهر استان گیلان محسوب می شود و در طول یکسال اخیر توانستیم در کنار کارهای عمرانی، کارهای فرهنگی خوبی را انجام دهیم به گونه ای که بودجه مصوب شورا در سالی که گذشت ۲۵ میلیارد تومان بوده که توانستیم ۴۵ میلیارد تومان درآمد کسب کنیم.
وی در خصوص طرح هادی و اینکه متاسفانه استقلال اجرایی در این طرح از ما گرفته شده است، گفت: طرح هادی و طرح جامع شهری مبنا و عملکرد در شهرداری ها محسوب می شود که معارضه های اداری کار را سخت و نارضایتی مردم و شهروندان را تشدید می کند.
شهردار چاف و چمخاله ادامه داد:از دو هزار و ۳۰۰ هکتار محدوده قانونی شهر ، هزار و ۳۰۰ هکتار از حیث مالکیت، متاسفانه راه و شهرسازی مدعی است و در بحث صدور پروانه با چالش مواجه هستیم.
وی بودجه ۱۴۰۲ را ۴۵ میلیارد تومان‌پیش بینی کرد و خاطرنشان کرد: کارهای عمرانی از جمله آسفالت ۳۳هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، زیرسازی کوچه ها و معابر با اعتبار ۵ میلیارد تومان، رنگ آمیزی جداول، لوله گذاری جهت هدایت آب های سطحی، سنبل زدایی و تنظیف رودخانه و آزادسازی عرض رودخانه، کارهای فرهنگی و برگزاری جشن های نیمه شعبان، مبعث، غدیر، جشن کاسپین، مسابقات دوچرخه سواری، مسابقات کشتی استانی ، تجلیل از قهرمانان و …..از جمله اقدامات انجام شده عمرانی و فرهنگی در سطح شهر است.
شهردار چاف و چمخاله از مهم ترین برنامه های آتی شهرداری را اصلاح طرح هادی و رفع مشکلات شهروندان در صدور پروانه، تنظیف رودخانه ، پیاده روسازی ۵ کیلومتر از رودخانه چمخاله به طرف دریا، جاده سلامت و تندرستی در طول ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی دانست.
وی ضمن قدردانی از مدیر کل دادگستری گیلان، ریاست دادگستری شهرستان که به صورت ویژه از جاده سلامت و تندرستی بازدید و پنج شنبه پایانی سال جلسه ای تشکیل و مصوب شد این جاده مستعد برای پیشرفت و توسعه گردشگری در شهر چاف و چمخاله است و بایستی به سرعت عملیات اجرایی آن انجام شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه حضور سرمایه گذار و گردشگر می تواند اقتصاد شهر را متحول کند، گفت: به فرموده مقام‌معظم رهبری اقتصاد ما نیازمند صنعت گردشگری است و برای مقابله با تهدیدها و تحریم ها می توانیم با تحول در اقتصاد گردشگری با این تهدیدها مقابله کنیم.
وی با اشاره به پروژه ملی بندر گردشگری چمخاله که با توجه به پیگیری های شهرستانی و استانی در سال جاری تحقق پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه به صنعت گردشگری شهر کمک شایانی می شود و قطعا همه این کارها با حمایت همه جانبه مسئولان و همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با اعضای شورای اسلامی محقق خواهد شد.
گفتنی است، در این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و معتقد بودند گام های بزرگ و زیربنایی در شهر چاف و چمخاله برداشته شده است و امسال تمام هدف مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رضایتمندی آنان خواهد بود.
نشست خبری عصر امروز همراه با صرف افطاری با مجموعه مدیریت شهری چاف و چمخاله به پایان رسید.

خبرنگار:ریحانه شریفی
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=9522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.