تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

انتقاد شدید رییس شورای شهر لاهیجان از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
انتقاد شدید رییس شورای شهر لاهیجان از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

جواد نجارتمیزکار در مراسم اهدای جوایز مسابقات طناب کشی دهه مبارک فجر در سالن ورزشی باشگاه شهرداری لاهیجان افزود: ای کاش قدردانی رییس اداره ورزش لاهیجان به خاطر زحمات مدیریت شهری لاهیجان برای آماده کردن سالن ورزشی طبقاتی تختی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در روز افتتاح این سالن و مقابل وزیر […]

جواد نجارتمیزکار در مراسم اهدای جوایز مسابقات طناب کشی دهه مبارک فجر در سالن ورزشی باشگاه شهرداری لاهیجان افزود: ای کاش قدردانی رییس اداره ورزش لاهیجان به خاطر زحمات مدیریت شهری لاهیجان برای آماده کردن سالن ورزشی طبقاتی تختی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در روز افتتاح این سالن و مقابل وزیر انجام می شد.
وی اضافه کرد: نقد ما به عملکرد مدیر کل ورزش استان به این دلیل است که در سخنرانی خود در روز افتتاح از کارگران خدوم شهرداری لاهیجان که برای آماده سازی سالن و مراسم افتتاح تلاش های بسیاری صورت دادند، نامی برده نشد تا وزیر از نقش مدیریت شهری لاهیجان در توجه به ورزش و کمک برای افتتاح سالن تختی آگاه شود.
وی گفت: دریغ از یک جمله تشکر یا ذکرنام که به زحمات کارگران شهرداری لاهیجان اشاره شود.
لازم بذکر است: در حالیکه سالن ورزشی مجموعه تختی آماده افتتاح و حضور وزیر ورزش و جوانان نبود، با تلاش شبانه روزی شهرداری لاهیجان این سالن برای افتتاح و حضور وزیر آماده شد.
فروغ اسلام پرست رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم در مسابقات طناب کشی باشگاه شهرداری ، از فعالیت های ورزشی شهرداری و همچنین همکاری در آماده سازی سالن تختی برای افتتاح تشکر کرد.
وی گفت:اگر کمک های شهرداری نبود هیچ وقت نمی توانستیم این مجموعه را افتتاح کنیم و حضور وزیر ورزش را در لاهیجان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.