تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
4

امام جمعه لنگرود: وضعیت نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی مناسب نیست

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
امام جمعه لنگرود: وضعیت نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی مناسب نیست

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی باید زیبا و تمیز باشند، گفت: معمولا وضعیت نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی به خصوص مراکز بین راهی مناسب نیست. به گزارش خبرنگار نگین شمال از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی » در جلسه شورای اداری که امروز(چهارشنبه، ۲۵اسفند) در سالن اجتماعات فرمانداری این […]

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی باید زیبا و تمیز باشند، گفت: معمولا وضعیت نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی به خصوص مراکز بین راهی مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار نگین شمال از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی » در جلسه شورای اداری که امروز(چهارشنبه، ۲۵اسفند) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از سوالات مهم و قابل تفکر این است که در حوادث گذشته در تاریخ عوایدی حاکم است یا صرفا  یک حادثه و اتفاق است که در تاریخ اتفاق می افتد.
امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه امروزه علمی به نام فلسفه تاریخ در مراکز علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی وجود دارد، افزود: اهمیت مطالعه در زمینه فلسفه تاریخ و قواعد حاکم بر حوادث تاریخی این است که مسائلی که در آینده اتفاق خواهد افتاد یک پروژه یا یک پروسه است؟ آیا حادثه بزرگ بشریت و بزرگترین اتفاقی که بشریت امید تحقق آن حادثه را دارد و مسئله ظهور منجی بشریت آیا با یک قواعدی اتفاق خواهد افتاد و قواعدی که همه افراد جامعه در تعجیل  یا تاخیر آن ظهور نقش دارند؟

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: عده ای دیدگاهشان این است که مسئله ظهور فقط  به اراده خدای متعال بستگی دارد  اما نظر دقیق و درست این است که مسئله ظهور مثل سایر حوادث یک پروژه است و به عواملی نیاز دارد که یکی از قواعد مهم و اساسی برای ظهور امام عصر ( عج)تقویت و قدرت جبهه حق است هر چقدر ما در جبهه حق قوت و استحکام بیشتری ببینیم به مسئله ظهور نزدیک تر می شویم.
وی با اشاره به نقش خودمان در مسئله ظهور، اذعان کرد: مسئولان حواسشان باشد که اگر امام عصر (عج)ظهور کنند من چقدر آمادگی نقش آفرینی در حکومت جهانی امام عصر را دارم.
حجت السلام‌ نقوی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب سال به سال شاهد قوت و قدرت جبهه حق در دنیا هستیم و  سال ۱۴۰۰  نیز یکی از سال های موفق نظام مقدس اسلامی است، تصریح کرد: مسئله انتخابات در سال ۱۴۰۰ که همه عوامل جبهه شیطان از جمله طاغوت و سیاست مداران دنیا برای این جمع شده بودند انتخابات ضعیفی را شاهد باشیم اما به فضل خدای متعال و با رهبری حکیمانه رهبری و با فرصت شناسی مردم عزیز، شاهد انتخابات موفقی در کشور شاهد بودیم که ثمره این حضور مردم انتخاب دولت مردمی دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به مدیریت موفق بیماری کرونا  در سال ۱۴۰۰ ، اظهار کرد: حواسمان باشد که امروز کشورهای مدعی دنیا روزانه تلفات بسیاری  در اثر بیماری کرونا دارند اما در کشور ما با زحمات مدافعان عرصه سلامت وضعیت بسیار خوبی را شاهد هستیم که نیاز به مراقبت دارد.

امام جمعه شهرستان لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهرستان لنگرود هم ظاهرش زیباست و همواره از گذشته به عنوان شهر انصاف و بازار معروف است، گفت: درخواست بنده از اهالی محترم و کسبه بازار این است که این ویژگی را حفظ کنند.

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه نمازخانه های مراکز اقامتی و تفریحی مخصوصا مراکز بین راهی وضعیت مناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: مسافرت های نوروزی،  مردم شهرستان را  نباید در رفت و آمد ها دچار مشکلات کند و باید مدیریت شود.

امام جمعه شهرستان لنگرود در پایان درخواست کرد که در برنامه های شهرستانی، حضور و نقش مسئولان بیشتر و فقط به صورت جلسه ها منتهی نشود.

خبرنگار:ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.