تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
3

اقدام جهادی شهرداری کلاچای برای آماده سازی بموقع پروژه میدان زیرگذر

  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
اقدام جهادی شهرداری کلاچای برای آماده سازی بموقع پروژه میدان زیرگذر
فرماندار رودسر از تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر پرسنل خدمات شهری کلاچای بویژه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای قدردانی کرد.

فرماندار رودسر در جریان بازدید از مراحل پایانی آماده سازی پروژه میدان زیر گذر کلاچای برای افتتاح و بهره برداری از آن در موعد مقرر از تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر پرسنل خدمات شهری کلاچای بویژه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای قدردانی کرد.
محمد رضا شهاب زاده این گونه اقدامات را نشان از تعهد و مسئولیت پذیری در انجام وظایف دانست و افزود:از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که تلاش وافری به عمل آوردند تا این پروژه حجیم و سنگین در موعد مقرر برای افتتاح مهیا شود، تشکر و قدردانی می کنم.
مهدی رشاد شهردار کلاچای هم با تشکر از حسن اعتماد فرماندار محترم به مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اظهار کرد:به مجرد واگذاری امور به شهرداری و شورای اسلامی شهر برای آماده سازی پروژه مذکور، اقدامات جهادی در دستور کار قرار گرفته است و هم اکنون تمام بسترهای لازم برای افتتاح مهیا شده است.
پروژه پل تقاطع غیر همسطح کلاچای و میدان زیرگذر در روزهای جاری و به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.