68e6894279","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

افزایش ۷.۵ برابری حق عائله‌مندی کارمندان در طرح حمایت از خانواده

  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
افزایش ۷.۵ برابری حق عائله‌مندی کارمندان در طرح حمایت از خانواده

گفت‌وگوی مشروح با رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»|  رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گفت: در این طرح تأکید شده است «پدر و مادری که دارای سه فرزند هستند، باید از امنیت شغلی برخوردار شوند و هیچ فردی حق ندارد آنان را در زمینه شغلی تهدید […]

گفت‌وگوی مشروح با رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»|

 رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گفت: در این طرح تأکید شده است «پدر و مادری که دارای سه فرزند هستند، باید از امنیت شغلی برخوردار شوند و هیچ فردی حق ندارد آنان را در زمینه شغلی تهدید و بیکار کند»

به  گزارش نگین شمال به نقل از میزان امیرحسین بانکی‌پور در گفت‌وگوی مشروح ، درباره آخرین وضعیت طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» اظهار داشت: متأسفانه در چند سال گذشته نرخ ازدواج و فرزندآوری به طور چشمگیری کاهش یافته و در این طرح، خانواده در اولویت است و ما تسهیلاتی را در زمینه‌های مختلف برای آنان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دارای احکامی است که برخی از این احکام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ هم آمده است. برای مثال وام ازدواج در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا افرادی که در سنین پایین‌تر ازدواج می‌کنند، از وام بیشتری برخوردار شوند.
افزایش حق عائله‌مندی کارمندان دولت تا ۷.۵ برابر
رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تصریح کرد: در این طرح آمده است که «حق عائله‌مندی کارمندان دولت هر سال نسبت به سال گذشته ۱.۵ برابر افزایش یابد و طی پنج سال ۷.۵ برابر شود».نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «احداث خوابگاه‌های تازه تأسیس و تجهیز خوابگاه‌های متأهلی در سراسر کشور» نیز در طرح مذکور آمده است تا دانشجویان بومی و غیربومی متأهل بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

بانکی‌پور گفت: در چند سال گذشته آنطور که باید و شاید آزمون استخدامی نداشتیم، اما امسال قرار است آزمون استخدامی برگزار شود که بسیاری از افراد به ویژه در دهه ۶۰ نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند. در «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» آمده است «کسانی که متأهل هستند یا فرزند دارند به ازای تأهل و هر فرزند، یک سال به حداقل سن استخدام اضافه شود ضمن اینکه به ازای ازدواج و هر فرزند، دو درصد به جذب و استخدام آن فرد اضافه شود»

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.