تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

افزایش جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۲ تن / ۱۶ تن تحت مداوا هستند

  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
افزایش جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۲ تن / ۱۶ تن تحت مداوا هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان سانحه آتش‌سوزی لنگرود خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲ تن از مددجویان این مرکز تحت درمان فوت و بیش از ۱۵ تن دیگر تحت مداوا قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (‌وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران از افزایش فوتی‌های ناشی از آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۲ نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی با ابراز تأسف و تألم از این سانحه مرگبار و اندوهبار، افزود: کادر درمان برای نجات جان مصدومان این حادثه در لنگرود و رشت پای‌کار است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشکیل تیم های عملیاتی پاسخ به بحران در رشت و لنگرود خبر داد و گفت: فرایند اعزام و مداوای مصدومان این حادثه همچنان ادامه دارد.

 

آشوبی با بیان اینکه تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از اورژانس پیش‌بیمارستانی نیز در محل حادثه حضور و پس از اقدامات اولیه، سانحه دیدگان و مصدومان را به مرکز استان، منتقل می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ۶ تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود تحت مداوا هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۰ تن از این مصدومان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.