تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
3
به مناسبت هفته دولت:

افتتاح پروژه های شهرداری چاف و چمخاله در هفته دولت

  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
افتتاح پروژه های شهرداری چاف و چمخاله در هفته دولت
افتتاح پروژه شهرداری چاف و چمخاله با حضور فرماندار و معاون فرمانداری و شهرداری اعضای شورای اسلامی شهر چاف وچمخاله به بهره برداری رسید

به گزارش نگین شمال حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت :هفته دولت فرصتی است که مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند .
حسین ابراهیمی افزود : شهر چاف و چمخاله به علت دارا بودن جاذبه های طبیعی و دریا و …، از مقاصد گردشگری استان گیلان محسوب می شوند.

شهردار چاف و چمخاله در آیین افتتاح این پروژه گفت:پروژه مجموعه فرهنگی ، ورزشی کارگران چمخاله که امروز شاهد افتتاح آن هستید با مشارکت بخش خصوصی با صرف هزینه ۴۵۰ میلیون تومان ، در زمینی به مساحت ۱۲۰۰متر مربع و بهره گیری از الیاف چمن مصنوعی، به منظور توسعه و گسترش فضای ورزشی و پاسخگویی به نیاز تفریح جوانان منطقه به ثمر رسید .

ابراهیمی در ادامه اعم از پروژه های انجام شده از قبیل اجرای آسفالت کوچه های حسین آباد ،چمخاله ،بالاچاف ،خزر چاف ،نارنجستان ۶با مساحت ۲۰۴۰۰متر مربع ،نصب فرش موزا ئیک در سطح شهر ،اجرای جدول گذاری درسطح شهر ،احرای شن ریزی و زیرسازی کو چه های سطح شهر،اجرای ادامه رفوژ بوار چاف و چمخاله از جلو پادگان شهید املاکی به سمت چاف انجام شده است ‌.

ابراهیمی افزود : توسعه گردشگری شهری برای شهرهای مثل چاف و چمخاله که جز مقاصد گردشگری محسوب می شوند نیازمند حمایت های قوی مسئولین استانی و کشوری است چرا که پایداری در گردشگری شهری، مستلزم توجه نظام مند به ابعاد فنی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی است تا استفاده از جاذبه های گردشگری، مطابق با نیاز امروز و حفظ و ماندگاری این منابع برای آیندگان باشد.

خبرنگار :سحر مسافر

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.