تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

افتتاح نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی شهر شلمان در هفته دولت با همت شهرداری شلمان

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
افتتاح نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی شهر شلمان در هفته دولت با همت شهرداری شلمان
در آخرین روز از هفته دولت امسال نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی در شهر شلمان با حضور مسوولان شهرستان لنگرود و شهر شلمان به بهره برداری رسید .

به گزارش نگین شمال مهندس ناصر رنجبر، سرپرست شهرداری شلمان در آیین افتتاحیه که در پارک کودک این شهر و در قالب ده غرفه راه اندازی شده بود با بیان اینکه هفته دولت نشان از عملکرد مسئولان در پیشبرد اهداف نظام و رضایت مندی شهروندان از مدیریت شهری است،خاطرنشان کرد:نزدیک به سه ماه از حضور بنده به عنوان سرپرست شهرداری میگذرد و طی این مدت تلاش کرد ه ایم پروژه های نیمه کاره شهرداری را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه بازارچه دائمی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: استارت این کار از مدتها قبل زده شده بود که با همکاری و همدلی اعضای محترم شورا و زحمات پرسنل شهرداری و به لطف الهی و مساعدت مسئولان به بهره برداری رسید .

سرپرست شهرداری همچنین از همکاری صمیمانه اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در راه اندازی این بازارچه قدردانی کرد و گفت: در این بازارچه علاوه بر عرضه محصولات دستی و محلی که سبب رونق اقتصاد منطقه خواهد شد موجب توسعه گردشگری شهری نیز خواهد بود چرا که شهر شلمان در کریدور گیلان به مازندران واقع شده و همه روزه شاهد حضور مسافران و گردشگران بسیاری هستیم .

رنجبر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تیم‌ مدیریت شهری شلمان در تلاش است تا سبب شکوفایی ظرفیت هاو پتانسیل های بالقوه این شهر شود گفت: کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت مدیریت شهری شلمان است.
فرماندار لنگرود نیز از اقدامات مجموعه مدیریت شهری شلمان در برپایی این بازارچه قدردانی کرد و فعالیت آن را منشا اتفاقاتی خوب در این شهر دانست.

خبرنگار :سحر مسافر

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.