تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان در گیلان ، آذر ۱۴۰۲

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان در گیلان ، آذر ۱۴۰۲
سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان از اعلام نتایج این آزمون در درگاه دفتر امور مقررات ساختمان، آذر ماه امسال در سامانه www.inbr.ir خبر داد.

محمدرضا فلاحتگر گفت : نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان که پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهر در رشت ، آستانه اشرفیه و لنگرود برگزار برگزار شد، آذر ماه امسال در سامانه اینترنتی امور مقررات ساختمان، به نشانی www.inbr.ir اعلام می‌شود.

وی افزود : این آزمون با شرکت ۷ هزار و ۴۳ فارغ التحصیل زن و مرد گیلانی در رشته‌های مهندسی عمران ، نقشه‌برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی و برقی و ترافیک برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان گفت: با برگزاری این آزمون ، مهندسان ساختمان با توجه به صلاحیت و توانایی خود در طراحی و اجرای طرح‌های مربوط به رشته‌های تحصیلی شان، به صورت حرفه‌ای کار خود را آغاز می‌کنند.

محمدرضا فلاحتگر افزود: این آزمون برای تشخیص صلاحیت فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی ساختمان در خصوص طراحی ، نظارت ، اجرا ، بهسازی طرح ، گود ، پی و سازه نگهبان در ۳ نوبت در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مهندسانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند، باید نظام نامه رفتار حرفه‌ای و اخلاقی در رشته کاری خود را به دقت رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.