تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
2

اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور

  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا امروز ۳ مهر فرصت دارند در خصوص ثبت اعتراض خود از نتیجه صحت سنجی مدارک اقدام کنند.

به گزارش نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس ، به آگاهی متقاضیان محترم داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند ، آن دسته از متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجع صادر کننده گواهی، مورد تایید قرار نگرفته است، فقط تا فردا دوشنبه، ۰۳/۰۷/۱۴۰۲، از ساعت ۸ تا ۱۸ فرصت ثبت اعتراض در سامانه keshvar.moi.ir را دارند.

آن دسته از متقاضیانی که مدارک آن‌ها پس از اعلام نظر ثانویه مراجع مذکور ، همچنان مورد تایید قرار نگرفته باشد، می‌توانند برای رفع نقص ، به صورت حضوری به دستگاه مورد نظر مراجعه کنند که در صورت تایید مدرک، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریح ۲۶/۰۷/۱۴۰۲ (یک روز قبل از شروع ثبت نام) نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

بار دیگر تاکید می‌شود، تنها افرادی که تایید مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، مجاز به ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز خواهند بود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.