تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3
یادواره شهدای بندر کیاشهر

استقبال پرشور «کیاشهروندان» از یادواره ۱۶۷ شهید والا مقام بخش بندر کیاشهر

  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
استقبال پرشور «کیاشهروندان» از یادواره ۱۶۷ شهید والا مقام بخش بندر کیاشهر
به‌همت شهرداری بندر کیاشهر و با همراهی ستاد برگزاری یادواره شهداء؛ آيين بزرگداشت ۱۶۷ شهید والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره ابوالشهداء حجت‌الاسلام و المسلمین «اسماعیلیان» امام جمعه فقید این شهر بندری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ؛به‌همت شهرداری بندر کیاشهر و با همراهی ستاد برگزاری یادواره شهداء؛ آیین بزرگداشت ۱۶۷ شهید والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره ابوالشهداء حجت‌الاسلام و المسلمین «اسماعیلیان» امام جمعه فقید این شهر بندری برگزار شد. استقبال پرشور «کیاشهروندان» و حضور دلگرم‌کننده خانواده معزز شهداء، زینت‌بخش این مراسم بود.

اجرای مراسم یادواره ۱۶۷ شهید والا مقام بخش بندر کیاشهر توسط مجری توانمند کشورمان «رحمان نظام اسلامی» انجام شد و سخنران این مراسم پرفیض سردار سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی»؛ فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. همچنین مردم ولایتمدار و شهیدپرور بندر کیاشهر در این مراسم همراه با نوحه‌سرایی حاج عبدالله بیدی، بار دیگر نام و خاطرات شهیدان را زنده کردند.

در ابتدای برنامه، حجت الاسلام امیدی گیلانی امام جمعه بندر کیاشهر ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به محضر فرمانده کل قوا؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور کشورمان، خاصه مردم متدین و انقلابی این شهر بندری، گفت: امیدوارم به عظمت جایگاه شهدای والامقام و با کمک همه مسئولین به زودی شاهد حضور یک شهید گمنام نیز در این بخش باشیم.

حجت الاسلام امیدی، در ادامه ضمن اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف، امنیت ملی را تضمین می‌کند و فتنه‌های دشمنان و مزدوران داخلی آنها را تا به امروز خنثی کرده است.

سردار نعمان غلامی، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز با قدردانی از بانیان برگزاری این مراسم معنوی باشکوه و تشکر از «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر اظهار نمود: مقام معظم رهبری فرمودند برای این کشور برگزاری بزرگداشت مراسم شهدا حیاتی و ضروری است.

سردار غلامی، در ادامه تصریح کرد: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، تشریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)، در پایان ضمن تبریک دهه مبارک فجر با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توضیح داد: این روز نماد و مظهر شکوه، اقتدار و همدلی ملت ایران است و ما معتقدیم که با حضورمان می‌توانیم به این عزت، فزونی ببخشیم.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.