تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

استاندار گیلان امروز در نشست خبری گفت: ازسرمایه گذاران حمایت می‌کنیم و در روند تولید و اشتغال با هیچ مدیری تعارف نداریم.دغدغه اصلی اشتغال و تولید است

  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
استاندار گیلان امروز در نشست خبری گفت: ازسرمایه گذاران حمایت می‌کنیم و در روند تولید و اشتغال با هیچ مدیری تعارف نداریم.دغدغه اصلی اشتغال و تولید است

به گزارش نگین شمال : اسداله عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تالار مرکزی رشت ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و تبریک روز زن، با بیان اینکه یکی از دلایل انصراف سرمایه گذاران بروکراسی اداری است، تصریح کرد: بیش از 52 مجوز بی نام سرمایه گذاری در بخش‌های کشاورزی، صنتعی و گردشگری صادر شده تا سرمایه گذار بدون کاغذبازی اداری بتواند […]

به گزارش نگین شمال : اسداله عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تالار مرکزی رشت ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و تبریک روز زن، با بیان اینکه یکی از دلایل انصراف سرمایه گذاران بروکراسی اداری است، تصریح کرد: بیش از 52 مجوز بی نام سرمایه گذاری در بخش‌های کشاورزی، صنتعی و گردشگری صادر شده تا سرمایه گذار بدون کاغذبازی اداری بتواند سرمایه گذاری کند.
وی با بیان اینکه پیچیده کردن کار سرمایه گذار توسط مدیران قابل بخشش نیست افزود: امروز دغدغه مردم و کشور اشتغال و تولید است که امر سرمایه گذاری فرصتی برای دستیابی به این اهداف است.
اسدالله عباسی با انتقاد از نا تمام ماندن برخی طرح‌های عمرانی بیان کرد: در گیلان خط آهن راه اندازی شد، اما هنوز ایستگاه‌هایی که باید احداث می‌شد، انجام نشده یا کتابخانه مرکزی رشت دیگر پروژه‌ای است که هنوز کامل نشده بود که با این حال به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه پسماند یک ابر چالش گیلان است تصریح کرد: رئیس جمهور را در جریان این معضل قرار دادیم و خط اول شرکت کودالی با ظرفیت ۲۵۰ تن در روز تا پایان سال راه اندازی می‌شود و فاز دوم  نیز به همین مقدار در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد، ضمن اینکه طرح افزایش ظرفیت را از ۵۰۰ تُن به 1000 تُن در پیش داریم.
استاندار افزود: بحث احداث زباله سوز در گیلان همزمان با ساری و نوشهر مطرح شد که در دو شهر دیگر به بهره برداری رسیده اما در رشت همچنان بلاتکلیف مانده است.
اسداله عباسی با اشاره به برگشت محصولات کشاورزی صادر شده به استان، خاطرنشان کرد: در پی این اتفاق طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که قرنطینه محصولات کشاورزی به خوبی صورت نگرفته که سوله جدید برای قرنطینه درست پیش بینی شده است.
وی با اشاره به نقش راهبردی راه آهن رشت به آستارا گفت: با تکمیل راه آهن رشت به آستارا و از آستارا به اوراسیا کریدور شمال و جنوب تکمیل می‌شود.
استاندار افزود: با وجود ظرفیت‌های مناسب در گیلان، دریای خزر فاقد کشتی‌های رورو است که این کشتی‌ها می‌تواند حمل و نقل دریایی را سریع‌تر کرده و علاوه‌ بر صادرات محصولات، گردشگری دریایی را رونق بخشد.
دکتر عباسی اضافه کرد: رونق اقتصاد دریا، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد گردشگری و اقتصاد صنعتی از اولویت‌های ماست که باید تلاش کنیم وبه آن شتاب بخشیم.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در روزهای آینده افزود: طی جلسه کاری که در تهران برگزار شد پروژه‌های نیمه تمام و بخش‌های مورد نیاز و مشکلات و موانع مطرح و تسهیلات لازم هم مشخص شد.
استاندار گیلان در خصوص سایت نفتی سردار جنگل گفت: سایت نفتی خزر از منابع غنی نفتی است که از سال 1390 کشف شده و حتی رودسر به عنوان پشتیبان نفتی خزر انتخاب شد او کارگروهی تشکیل شد تا بتوانیم از این ظرفیت برخوردار شویم.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.