تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2
عجایب یک لیست پر ماجرا؛

از تکرار آقازاده و کوچکی نژاد در رشت تا شائبه‌های مالی و معرفی دو نفر در تالش برای یک کرسی!

  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
از تکرار آقازاده و کوچکی نژاد در رشت تا شائبه‌های مالی و معرفی دو نفر در تالش برای یک کرسی!
لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به «شانا» در شرایطی مطرح شد که علامت سؤال‌های بسیار زیادی در خصوص این لیست وجود دارد.

به گزارش نگین شمال لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به «شانا» در شرایطی مطرح شد که علامت سؤال‌های بسیار زیادی در خصوص این لیست وجود دارد.

 

اولین نکته در مورد این لیست که در فضای رسانه‌ای نیز مورد انتقاد قرار گرفت، تکرار مجدد نام جبار کوچکی نژاد و سید علی آقازاده دو نماینده فعلی رشت در این لیست بود. موضوعی که با پرسش اهالی رسانه و فعالین سیاسی همراه بود که دقیقاً بر اساس کدام عملکرد شاخص، این دو نماینده فعلی باز هم در لیست شانا قرار گرفته‌اند؟

 

موضوعی که البته بخش عمده آن مربوط به نارضایتی جدی مردم از وضع موجود بوده و انتظار می‌رفت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تغییراتی جدی در لیست ارائه شده توسط خود به وجود آورد.

 

اما نکته دیگر در خصوص لیست ارائه شده، مربوط به گذشته است، جایی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مقابل شائبه‌های مالی مطرح شده، پاسخ قاطعی به مسائل مطرح شده در فضای رسانه‌ای نداده و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، فرد مورد نظر در لیست نهایی نیز قرار گرفت که این موضوع اساساً برای نام این شورا یک علامت سؤال بزرگ بوده و اصلاً در شأن و جایگاه آنان نیست که چنین مسائلی دراین‌خصوص مطرح شود.

 

موضوع دیگر اما بحث معرفی دو نفر در حوزه انتخابیه تالش بزرگ است، جایی که برای یک کرسی مجلس، ۲ تن توسط این شورا معرفی شده‌اند! این در حالی است که در اقدامی عجیب برای حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود فردی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی نشده است.

 

درهرصورت باید در نظر داشت این میزان از علامت‌های سؤال بی‌پاسخ برای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصلاً مناسب نیست و نیاز جدی به طرح پاسخ مکفی دراین‌خصوص وجود دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.