تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0
استاندار گیلان در آیین تجلیل از پرستاران:

از اعمال فوق العاده خاص پرستاران دفاع می‌کنم

  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
از اعمال فوق العاده خاص پرستاران دفاع می‌کنم
استاندار گیلان با تأکید بر حمایت مادی در کنار حمایت معنوی، گفت: با جدیت در شورای اداری کشور از اعمال فوق العاده خاص پرستاران دفاع خواهم کرد.
به گزارش نگین شمال به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در آیین تجلیل از پرستاران استان در سالن همایش‌های فراجا رشت با تقدیر از تلاش های این قشر، اظهار کرد: تلاش‌های کادر پرستاری در تمامی دوران‌ها از جمله دوران دفاع مقدس و کرونا بر همگان آشکار است و در تمامی این ایام ایثار و گذشت را همگان مشاهده کرده‌اند.
وی با اذعان به اینکه پرستاران اضطراب و استرس را تبدیل به آرامش می‌کنند، افزود: بسیاری از بیماران وقتی پرستاری را بر بالین خود می‌بینند، آرامش می‌گیرند.
عضو شورای عالی اداری کشور با تأکید بر اینکه باید در کنار جنبه معنوی حمایت از پرستاران به جایگاه مادی و معیشتی پرستاران نیز اهمیت قائل بود، گفت: با جدیت در شورای اداری کشور از اعمال فوق العاده خاص پرستاران دفاع خواهم کرد.
استاندار گیلان به اهمیت اعتماد بیمار به پرستار اشاره کرد و افزود: برخی بیماران گاها به توصیه های درمانی نزدیکترین افراد خانواده خود اعتماد ندارند اما به پرستاران  به نیکی اعتماد می‌کنند و این یک سرمایه بسیار ارزشمند است.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.