تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
ستاد بحران

اخطار نارنجی هواشناسی و آماده باش به ادارات و دستگاه های اجرایی

  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
اخطار نارنجی هواشناسی و آماده باش به ادارات و دستگاه های اجرایی
خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه گفت:تمام دستگاه های اجرایی بخصوص شهرداری های و ادارات گاز و برق ضمن تامین تجهیزات و تمهیدات لازم در مواجهه با بحران ،از مرخصی هاو خروج از شهر خودداری کنند .

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه گفت:تمام دستگاه های اجرایی بخصوص شهرداری های و ادارات گاز و برق ضمن تامین تجهیزات و تمهیدات لازم در مواجهه با بحران ،از مرخصی هاو خروج از شهر خودداری کنند .

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه طرح مواجهه با حوادث از سوی شهرداری ها و بخشداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری ها با اشرافیت به مکان های بحرانی و پر بارش و حادثه خیز طرح هایی را آماده و ارائه دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد‌.

 

وی بیان کرد: ضمن اولویت بازگشایی جایگاه های سوخت، مکان های که خدمات درمانی و یهداشتی ارائه داده میشود، نانوایان ،نحوه توزیع آرد و… توجه ویژه ای گردد.

 

علی محجوب رییس هواشناسی: با توجه به اینکه آستانه اشرفیه با ورود به بهمن ماه، ماه پر بارشی را پیش رو داشت بیان کرد: با ورود ابرهای بارش زا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش فراوان خواهیم داشت و از پنجشنبه احتمال یخ زدگی معابر وجود دارد‌.

 

 

ادامه داد: وضعیت دریا در روزهای پیش رو مواج و تا چهارشنبه نامساعد میباشد و احتمال آبگرفتگی معابر و افزایش سطح آبها و طغیان رودخانه ها پیش بینی میشود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.