تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
4

اجرای منع تردد از ساعت ۲۱ در لاهیجان/ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان

  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
اجرای منع تردد از ساعت ۲۱ در لاهیجان/ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان

‍ به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر یونس محمودی- فرماندار لاهیجان- صبح امروز در چهل و دومین جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده، یکی از اقدامات بسیار موثر در کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، منع تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ […]

‍ به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر یونس محمودی- فرماندار لاهیجان- صبح امروز در چهل و دومین جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده، یکی از اقدامات بسیار موثر در کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، منع تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به اینکه منع تردد از ساعت ۲۱ شب الی ۴ بامداد اجرا می شود، گفت: خودروهایی که این در این بازه زمانی در سطح شهر تردد داشته باشند، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳۰ شهر زرد و ۱۰۸ شهر نارنجی در کشور وجود دارد، گفت: امیدواریم وضعیت نارنجی لاهیجان نیز با رعایت مردم به وضعیت زرد و سفید تغییر کند و میزان ابتلا و بستری در این شهرستان کاهش یابد.

دکتر محمدتقی نجف زاده- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان نیز در این نشست، با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون ۴۰ هزار و ۱۳۲ خانوار و ۶۸/۷۳ درصد از جمعیت شهرستان لاهیجان در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایش و غربالگری شده اند، افزود: از این جمعیت، تعداد ۵۶۳ تست کووید انجام شد و ۱۲۱ بیمار کرونا مثبت شناسایی شده که در قرنطینه خانگی به سر می برند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان همچنین تصریح کرد: در این بازه زمانی تعداد ۵۸۷۱ مورد بازدید بهداشتی از مراکز صنفی صورت گرفته که منجر به صدور ۴۲۷ مورد اخطاریه بهداشتی و پلمب ۹ واحد صنفی متخلف شده است.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.