تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
2

در آیین تجلیل از خبرنگاران توسط شهردار کومله

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
در آیین تجلیل از خبرنگاران توسط شهردار کومله
دقت در انتشار خبر نباید فدای سرعت شود/ ۲۵ پروژه در هفته دولت در کومله افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار نگین شمال، منوچهر مهدی پور در آیین تجلیل از خبرنگاران که عصر امروز ( دوشنبه، ۳۱ مرداد) در دفتر شهردار برگزار شد، نقش خبرنگاران را در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی بی بدیل دانست و گفت: تلاش خبرنگار در راستای اطلاع رسانی به موقع و رساندن پیام مردم به مسئولان می تواند مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد.

شهردار کومله ضمن تسلیت ایام سوگواری و تاخیر جلسه تجلیل به جهت مصادف بودن روز خبرنگار با ایام عاشورا دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه چشم بیمار جامعه و بازوی توانای مسئولان و رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری امین مردم هستند.

مهدی پور ، اصول اخلاقی و حرفه ای خبرنگاری را از اصول مهم این حرفه دانست و خاطرنشان کرد: خبر بایستی به گونه ای منتشر شود که به درستی و با اشرافیت کامل بر موضوع بیان شده باشد و با سرعت و دقت به مخاطبان ارائه شود و در این راه نباید سرعت خبر فدای دقت و صحت آن شود.

وی با بیان اینکه خبرنگار با عشق و علاقه در این عرصه قلم‌می زند و بعضا مشکلاتی همچون بیمه، مسکن، معیشت و … مانع فعالیت این خبرنگاران پرتلاش نمی شود، اذعان کرد: سرعت در کار و حضور در صحنه از جمله ویژگی های خبرنگاران است و باید انتقادات منصفانه داشته باشند و مدیران نیز نباید از این انتقادها ناراحت باشند و بنده تمام انتقادات را با جان و دل پذیرا هستم.

مهدی پور همدلی، هماهنگی و وفاق و همدلی بین اعضای شورا و شهرداری را مایه مباهات دانست و خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

شهردار کومله گفت: امسال بودجه شهرداری ۲۷ میلیارد تومان تعیین و ۶۵ درصد این بودجه تاکنون جذب شده است و تلاش می شود بودجه سال آینده با نگاه بهتر به مسائل عمرانی دیده شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.