تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1
دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل

آیین اختتامیه “هفته پژوهش و گرامیداشت روز دانشجو” در دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل با حضور مسئولین برگزار شد.

  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
آیین اختتامیه “هفته پژوهش و گرامیداشت روز دانشجو” در دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل با حضور مسئولین برگزار شد.
به خودمان می بالیم که در سنگری فرصت خدمتگزاری به ما داده شده که آینده سازان این نظام در آنجا حضور دارند .

دکتر سیاوش خداپرست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل گفت: به خودمان می بالیم که در سنگری فرصت خدمتگزاری به ما داده شده که آینده سازان  این نظام در آنجا حضور دارند، عرصه ای به نام دانشگاه که دانشجویان در آن با حضور پرشور خود آینده و ثمره این نظام را خواهند ساخت و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم آینده در دستان توانمند این جوانان رغم خواهد خورد و از این بابت خیلی خوشحالیم که در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل علاوه بر وجود اساتید خوب با علم و دانش و با قابلیت های اجرایی بالا، دانشجویان کوشا و با تراز علمی و فرهنگی بالا تحصیل می کنند‌.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی دانشگاه ها توسعه و ترویج علم و پژوهش در جامعه است و با توجه به اینکه از دانشگاه به عنوان مبدا تحولات یاد می شود، می تواند چالش ها و مشکلات شهری را حل نماید لذا از مسئولین شهرستان این درخواست را دارم که در جلسات این چنینی از دانشگاه استفاده شده تا بتوانند در حل مسائل نقش آفرین باشند.

دکتر خداپرست افزود: در همین مدت محدود قابلیت ها و ظرفیت های دانشگاه آزاد سیاهکل نمایان شده و با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه اقدامات شایان توجه ای در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی صورت خواهد پذیرفت. در پایان ضمن تشکر از روسای سابق مرکز سیاهکل اظهار امیدواری کرد بتوانیم با تلاش بیشتر امانتدار خوبی بوده و با پشتوانه غنی همکاران و اساتید و مسئولین پرتلاش شهرستان به جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از اساتید برتر علمی و دانشجویان برتر علمی و ورزشی این دانشگاه، با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.