تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
3

آماده باش تیم بهداشت و درمان آستارا در خدمات رسانی به سیل زدگان

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
آماده باش تیم بهداشت و درمان آستارا در خدمات رسانی به سیل زدگان
بدنبال بارش شدید باران و وقوع سیل مهیب در آستارا، توسط تیم بهداشت و درمان آستارا به مصدومین حادثه دیده خدمت رسانی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا) ؛ همزمان بارش شدید باران و جاری شدن سیل  در شهرستان آستارا، کارکنان بهداشت و درمان آستارا به حالت آماده باش کامل درآمدند.
دکتر احمدی-مدیر شبکه بهداشت و درمان همزمان با آغاز بحران سیل  ضمن بازدید از بیمارستان شهید بهشتی آستارا و مراکز جامع سلامت این شهرستان، در جریان وضعیت  ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا گفت: پس از شروع بارش باران شدید در آستارا و اعلام بحران توسط مسئولین محلی در اولین فرصت پس از اعلام  ریزش سقف یک واحد مسکونی  در شهرستان، بلافاصله تیم فوریت های پزشکی شهرستان با اعزام به محل حادثه نسبت به جابجایی ۷نفر از مصدومین این حادثه  و انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اقدام کردند و پس از انجام  اقدامات لازم پزشکی در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان، مصدومین پس از دریافت خدمات  از بیمارستان ترخیص شدند.
 وی افزود : تیم مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز از زمان آغاز بحران با تشکیل تیم های بازرسی ضمن بازدید  از محیط و شبکه های آبرسانی  و نمونه برداری از تمامی شبکه های آب آشامیدنی شهری و روستایی و کنترل های بهداشت محیطی، شبانه روز در خدمت شهروندان عزیز آستارایی بوده اند.
دکتر احمدی در ادامه افزود: تمامی مراکز جامع سلامت  و خانه های بهداشت در حال انجام وظیفه بوده و خدمات لازم را به مادران باردار و مراجعین ارائه می دهند.
بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان آستارا  نیز با راه اندازی ویزیت رایگان در مصلی آستارا به تعداد ۴۰ نفر از اهالی شهرستان خدمات ارائه کردند.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.