تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0
آستانه اشرفیه

آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری با اعتبار ۱۵میلیارد تومان در شهرستان آستانه اشرفیه

  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۳
آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری با اعتبار ۱۵میلیارد تومان در شهرستان آستانه اشرفیه
مدیر کل ارتباطات و فناوری استان گیلان در آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی از اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد: پروژه فیبر نوری با اعتبار ۱۵ میلیاردتومان در شهرستان آستانه اشرفیه در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال، مدیر کل ارتباطات و فناوری استان گیلان در آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی از اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد: پروژه فیبر نوری با اعتبار ۱۵ میلیاردتومان در شهرستان آستانه اشرفیه در حال اجرا می باشد.

سعید زاهدی اجرا و افتتاح این پروژه ملی را از اولویت ها دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: پروژه فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری انجام و با جدیت تا پایان سال جاری مورد بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ادامه داد: از این ۳۵ کیلومتر اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر در حوزه شهری آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر در بخش بندرکیاشهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت .

زاهدی با اذعان به اینکه آستانه اشرفیه اولین شهر استان در اجرای پروژه فیبر نوری است از تعاملات مسئولین شهری ابراز خرسندی کرد.

وی ضمن پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار خاطر نشان کرد:پیمانکار طرح پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت معابرعهده دار است.

در ادامه برنامه معاون عمرانی استانداری گیلان در یک سفر نیم روزه به شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر از چند پروژه و زیر ساخت های این شهرستان  از جمله طرح پل تا پل ، طرح بازگشایی خیابان ۳۵ متری ، پمپاژ تمچال ، پل ولایت ، اسکله بندر کیاشهر و پیاده راه سازی پل چوبی  بازدید کرد.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.