تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4
پایان شهریور

آخرین مهلت کشاورزان گیلانی، برای بیمه محصولات دامی و شیلاتی

  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
آخرین مهلت کشاورزان گیلانی، برای بیمه محصولات دامی و شیلاتی
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان: دامداران و استخرداران گیلانی برای بیمه محصولات خود فقط تا پایان شهریور ماه فرصت دارند.
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه تا کنون ۵۲ هزار و ۵۰۰ کشاورز گیلانی محصولات خود را بیمه کرده اند، گفت: ۷۷ شرکت بیمه گذار و بانک کشاورزی آماده بیمه محصولات کشاورزی کشاورزان است.
آقای عبدالهی فر با اشاره به اینکه پایان شهریور آخرین مهلت برای بیمه محصولات دامی و شیلاتی است، گفت: دامداران و باغداران برای برخورداری از بیمه زارعی، باغی و دامی می‌توانند برای بیمه محصولات خود به دفاتر خدمات بیمه‌ای در شهرستان‌های مختلف گیلان یا شعب اصلی بانک کشاورزی مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه مهلت بیمه چای و برنج در گیلان به اتمام رسیده است، افزود:
۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از غرامت کشاورزان آماده پرداخت به بیمه شدگان است که تا کنون بخش زیادی از آن به حساب بیمه شدگان واریز شده است.
عبدالهی فر با بیان اینکه افرادی که سال های گذشته محصولات کشاورزی خود را بیمه کردند،  نیاز به ارایه مدارک ندارند گفت: کشاورزانی که برای نخستین بار برای بیمه محصول شان اقدام می کنند باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به فعالیت کشاورزی خود از جمله  زمین کشاورزی، چایکاری و سایر محصولات باغی، مدارک مربوط به دامداری برای دامداران یا زنبورداری برای زنبورداران را به همراه داشته باشند.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان با بیان اینکه گیلان ۲۰ شرکت بیمه گذار و ۵۷ شعبه بانک کشاورزی دارد گفت : پارسال ۷۰ هزار کشاورز در گیلان محصولاتشان را بیمه کرده بودند.
برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی ، فندق و مرکبات عمده ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.